VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Lidé v Ostravě se vrací do MHD. Poprvé po 10 letech cestujících přibylo

Lidé v Ostravě se vrací do MHD. Poprvé po 10 letech cestujících přibylo

/ANKETA/ Dopravní podnik Ostrava musel v posledních letech řešit opakující se problém. Úbytek cestujících. Loni se ale tento několikamilionový propad zastavil, naopak poprvé po deseti letech si vedení mohlo říct, že zavedené novinky zabraly.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 9 PŘÍSPĚVKŮ

To je mi zase ohlupování!
František Musálek (36673) 23.2.2017 reagovat
Vždyť loni byl přestupný rok! Navíc bylo pondělí 29.2., takže cestujících nutně muselo být víc. Tady si někdo připisuje zásluhy za něco, co mu samo spadlo do klína.
Re: To je mi zase ohlupování!
Fero Machuja (20000) 24.2.2017 reagovat
JSI ÚPLNÝ č.RÁK.
Propaganda v plném proudu!
Jakub Vepřík (19557) 23.2.2017 reagovat
300 tisíc je vzhledem k těm původním propadům nic. Nemůže za to třeba ta naprosto debilní záležitost s přestupním terminálem na Hranečníku, která jen lidem komplikuje život?
Re: Propaganda v plném proudu!
Heftling 729 (23753) 24.2.2017 reagovat
zcela určitě, těch 300 tisíc je v rámci 600 tisícové Velké Ostravy úplně nic
Blokátor těch hulvátských reklam !!!
Petr Karas (33959) 23.2.2017 reagovat
najdeš v tomhle odkazu:https://adblockplus.org/
Výborný výsledek :-)
Pavel Nováček (30978) 23.2.2017 reagovat
No pokud dobře počítám, pokud budou stejným trendem přibývat cestující, tak bude mít DPO za 72 let stejný počet cestujících jako v roce 2008! To opravdu stojí za oslavný článek. Jen by mně zajímalo, jakým způsobem se počet přepravených osob počítá, jednotlivě zakoupené jízdenky jsou jasné, ale kdo a jak spočítá, kolikrát byla využita časová jízdenka? A jaký byl počet cestujících v devadesátých letech? Těžko čekat, že se budou cestující hrnout, aby cestovali hodinu do práce. Je asi něco špatně, NE?
Lidé by cestovali MHD,
Pavel Nováček (30978) 23.2.2017 reagovat
kdyby to cestování bylo opravdu pohodlné. Je asi divné, když u Duhy nastoupí plný autobus a 3/4 těch lidí musí trpělivě cestovat 50 minut a nakonec vystoupí v Hrabové. Místo toho aby fungovaly zrychlené "šichetní" spoje k velkým zaměstnavatelům jako tomu bylo dříve - proto lidé cestovali do práce MHD. Momentálně je ale preferovaná tramvaj - a tu nezrychlíte, vždycky dojede nějakou před ní a tramvaj jak známo nepředjede... Pánové Morys a Semerák by měli nechat auto doma svézt se MHD, pochopili by...
Re: Lidé by cestovali MHD,
Heftling 729 (23753) 24.2.2017 reagovat
No vidíte a když město chce do té nešťastné čtvrti zavést tramvaje, které by umožnily, to co navrhujete, jsou kocourkovští proti. Musí se taky počítat, že časem se autobusové spojení osmého obvodu omezí. To pak určitě klesne cena bytů v oblasti
Čím to je
Jiří Budík (25823) 1.4.2017 reagovat
Největší demagogií bylo tvrzení, že za nárůst počtu cestujících v roce 2016 může zrušení zón na území Ostravy od 1. 1. 2017.Z uvedených vlivů mohla reálně zapůsobit pouze ta bezplatná přeprava od 65 let.Jinak kromě toho 29.2.má vliv i nárůst zaměstnanosti.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies