VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Stížnosti pomohly. Výluková tramvaj v Plzeňské ulici má novou trasu

Stížnosti pomohly. Výluková tramvaj v Plzeňské ulici má novou trasu

Tramvajová linka č. 18, která měla v době rekonstrukce mostů v Plzeňské ulici jezdit Rodinnou ulicí, má novou odklonovou trasu. Nově bude linka v úseku Josefa Kotase Ferona vedena přes zastávky Poliklinika, Jubilejní kolonie a Palkovského.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 24 PŘÍSPĚVKŮ

Super pani
Pepa Šulc (19954) 19.4.2017 reagovat
A nechtěla by panička zrušit celou mhd? Jsou tisíce lidí kteří takto bydlí a nikdp jim tramvaj neodkloní. Tak se odstěhuj do lesa blbko.
Re: Super pani
Kryštof Kovalčík (37788) 19.4.2017 reagovat
Přesně tak
Re: Super pani
Anna Nowak (37792) 19.4.2017 reagovat
Jejda,senzace.Nejsem sice ta paní,co to vyjednala,ale děkuji jí za to,ale pokud pane chcete nám všem,co tu máme domky,pořídit nové bydlení u lesa,pak bereme....a trocha slušného chování by Vám slušela,veřte mi
Re: Super pani
Pepa Šulc (19954) 22.4.2017 reagovat
Tolik roků vám tak jezdí tramvaje a vlaky a teď vám tam na půl roku odkloní tramvaje a jste z toho hotoví. Nevím proč bych vám měl pořizovat nové domky u lesa. já ti poradím prodej domek odstěhuj se k lesu a budeš mít klid. Já mluvím jak mi zobak narost a když se ti to nelíbí tak nereaguj,ok?
přes týden
ch jan (18735) 19.4.2017 reagovat
č.18: 11×za noc, č.17: 30×za noc, č.12: 20×za noc , to je celkem o 61 tramvají více, než jsou zvyklí, č.6 tam jezdí v noci 8× jen mezi pátou a šestou, pak už je ráno :)
Hluk?
Pavel Nováček (30978) 19.4.2017 reagovat
Asi místní neví, jak se jim zvyšuje cena nemovitostí, když jim kolem jezdí tramvaj :-) No a Pustkoveckým a na sedmém a osmém obvodě chtějí tvrdit, že tramvaje neuslyší - na Průběžné z 5 metrů asi těžko věřit....
Re: Hluk?
j femar (37852) 22.4.2017 reagovat
Přesně tak. Hluk a otřesy z tramvají je strašné. Porubáci, braňte se!
už zas?
Vratislav Tobola (31458) 19.4.2017 reagovat
Nováčku už zase? 1) V Pustkovci bude zcela odlišná tramvajová trať postavena dle možností 21.století. Takže žádné 20 let staré kolejové těleso sypané šutrama. Zrovna v úseku na rodinné jezdí tramvaje i 60-70Km/hod což taky hlučnosti neubírá a to opravdu na Pustkovci nehrozí... 2) Na pustkovci také nebude trojuhelník s výhybkami, které kravál opravdu dělají, to zapírat nebudu. 3) Na těchto linkách jezdí opravdu všechno, včetně těch největích pojízných železářství. To v pustkovci nehrozí....
Re: už zas?
Anna Nowak (37792) 19.4.2017 reagovat
haha.To je trojúhelník pro 15 taky.Tichá tramvaj neexistuje.Hluk výměnou za emise.Co je nebezpečnější.Elektroautobusy jsou určitě lepší volba....navíc trafo,navíc rachot a vrzání.....naivita se nevyplácí......
Re: už zas?
Vratislav Tobola (31458) 19.4.2017 reagovat
Každý si ty elektrobusy představuje jak Hurvínek válku koukám. V novinách napíšou jak super to je a hned je to největší argument všech lidí :D Problém je v tom, že to s nimi tak růžové není ;) Rozhodně ne v meříku ve kterém by to bylo nasazené do Ostravského provozu. Tramvaj je nejekologičtější doprava, to absolutně bez debat. A hluk se v dnešní době dá omezit také - viz zahraničí, kdy tramvaj je tišší jak průjezd auta. Bohužel až do dnešní doby to nikdo neřešil ;-)
Re: už zas?
Anna Nowak (37792) 19.4.2017 reagovat
...a ta obsah Vaší poslední věty je to,co by měl Dopravní podnik řešit jako první....ne ty staré rachotící vozy,ve kterých je i cestující součástí kolejí/ale aspoň neusnete/ale tramvaje s tišším provozem.Příjďte si sednout na Rodinnou ulici-tak od 14do 16hodin-a užijte si tramvají všech typů
Re: už zas?
Pepa Šulc (19954) 22.4.2017 reagovat
Aspoň máte zábavu a vzdělání.
Re: už zas?
j femar (37852) 22.4.2017 reagovat
Jen sliby. Na Palkovského dělali vloni opravu kolejí a podloží pod kolejemi Nic se nezměnilo. Hluk a otřesy zůstaly. Je to stále hrůza.
....
Vratislav Tobola (31458) 19.4.2017 reagovat
Ale chápu, že protistrana si zase tuto zprávu hodí na svou stranu :D Byť naprosto nesrovnatelné věci, ale aspoň bude zase sranda to číst :) Hezký den.
Kráva
Kryštof Kovalčík (37788) 19.4.2017 reagovat
Opravdu miluju takové lidi, když nechce hluk z tramvají, ať se nestěhuje vedle tramvajové tratě
Re: Kráva
Anna Nowak (37792) 19.4.2017 reagovat
Je to naopak,nastěhovali jsme se a tramvaje nám tu zařídili potom....
Re: Kráva
Petr Brtník (24769) 20.4.2017 reagovat
Věcně bez toho hovězího... Ta trať tam je už páté desetiletí, dříve po ní jezdily i všechny tramvaje z Hrabůvky, dokud se nedostavělo napojení na Závodní u Edisona a trať kolem Místecké. Také po přilehlé polanecké spojce jezdilo 6 párů nákladních vlaků za hodinu. Termín výluky je jasně daný, takže zmíněné nepohodlí bude mít jasný konec. Nelze vyloučit spojení z velmi frekventovaných zastávek Hlubina a Úřad, zájem těch pár tisíc cestujících denně asi půjde nadřadit nad zájem obyvatelů těch 5 domů na Rodinné.
Re: Kráva
Heftling 729 (23753) 20.4.2017 reagovat
Ano, jezdila tam 12. Od nepaměti a do Zábřehu 11, 10 a 2 a bylo jich, těch tramvají určitě víc než dnes. A to nepočítám Polaneckou spojku s nočními rychlíky a nákladními vlaky. Jenomže tenkrát se tak neblblo
Re: Kráva
Anna Nowak (37792) 20.4.2017 reagovat
Díky slušným představitelům města byl nalezen dobrý kompromis a to je hlavní.Kdyby jezdily jen tišší tramvaje a pomaleji,pak není vůbec co řešit nikde,nejen tady.
Re: Kráva
Anna Nowak (37792) 22.4.2017 reagovat
Nemáte pravdu,koleje pro tram jsou tu 45let,vlakové 65let,takže mí prarodiče tu žili a dopravní cesty se dělaly postupně.Po revoluci tu byly zanedbané kolejnice,ale stromy a zeleň,chránící lokalitu před provozem z mostů.Ale nikdo nezpochybňuje potřebu dopravy.Nicméně 61tram.vozů oproti tomu,co tu jezdí běžně a ještě randál z rekonstrukce,a na půl roku,úžasná logika DPO.
občane nedej se
Anna Nowak (37792) 19.4.2017 reagovat
,Víte.kdo tuto lokalitu zná,ví,že tudy jezdí jen 15 a podél kolejí 11 a 6 ve špičce.Najednou tudy sviští,vržou,rachotí téměř v neustávající řadě 12 a 17.....Ne jako na sídlišti 10 a více metrů od domů,ale v těsné blízkosti.Máte pocit,že spíte na zastávce.Město vyšlo vstříct občanům alespoň kvůli nočnímu klidu a to je fajn. Ale je potřeba spíše uvážit jak a proč jsou čerpány např.švýcarské fondy...údajně pro ekologické dopravní projekty...dobře,nebudou emise,ale hluk je pro zdraví lidí stejně nebezpečný....
TRamvaje obtěžují všude
j femar (37852) 22.4.2017 reagovat
Naprosto chápu paní a všechny lidi, kterí bydlí poblíž tramvajové dopravy. Já bydlím právě na Palkovského. Dnes mě poprvé probudila tramvaj v 3,51 h. A to nejen obrovským hlukem, ale také velkými otřesy. Náš zástupce domu si byl osobně stěžovat na DPO. Neuspěl. Naopak k nám přidali další linku, a to 18. Kdo si nevyzkoušel bydlet poblíž tramvají, tak to nepochopí. Je to neustálý hluk a otřesy. Ty otřesy takové, že až praská dům. Nedivím se, že lidé z Poruby nechtějí nové trasy tramvají.
Re: TRamvaje obtěžují všude
Anna Nowak (37792) 22.4.2017 reagovat
Ano,jezdí tu nízkopodlažní-rachot,ty starší typy-rachot a vibrace.DPO by měl hledat fondy,které finančně dotují nové tramvaje.Nicméně ten trojúhelník,který tu byl udělán z fondů ŠVÝCARSKÝCH,je udělán tak,že jsou pod kolejemi gumové koberce,tlumící vibrace,nic víc.V
Re: TRamvaje obtěžují všude
j femar (37852) 22.4.2017 reagovat
Na Palkovského údajné měl být takový tlumivý koberec. Pokud ho tam opravdu vloni, při rekonstrukci dali, pak nefungnuje. Naprosto vyhozené peníze.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies