„Chceme být našim fanouškům stále blíž. Proto jsme se rozhodli otevřít vedle našeho fanshopu, který je nadále v provozu na městském stadionu, ještě jeden v Karolině,“ uvedl Martin Rak, marketingový a obchodní ředitel Baníku Ostrava.

Podle Raka se jedná o dočasný projekt. „Uvidíme, jak se fanshop v Karolině osvědčí. Dosavadní zkušenost je velmi dobrá, fanoušci si za námi našli cestu. Tak počkejme, jak to půjde dál,“ řekl obchodní a marketingový šéf Baníku.

Klub pro své fanoušky připravil zimní sortiment. „Budeme rádi, když se Ostrava v zimě obleče do baníkovských barev. Cítíme, že fanoušci o to stojí, rozhodli jsme se jim vyjít maximálně vstříc,“ řekl Martin Bojda, merchandising manager Baníku.

„Máme za to, že rozšířený sortiment adidasu fanoušky uspokojí. Kulichy, šály, rukavice, to vše je u nás vedle dalšího širokého sortimentu k dostání. A samozřejmě v baníkovských barvách,“ sdělil Bojda.

Baník vedle toho, že přichází zimní období, myslí i na vánoce a příchod nového roku. „Proto jsme vydali baníkovský stolní kalendář, podíleli jsme se i na výrobě nástěnného kalendáře. Výtěžek z jeho prodeje míří na charitativní účely. Zajímavostí je baníkovský adventní kalendář. Kdo ho má, může si každý den otevřít dvířka s obrázkem některého z hráčů Baníku,“ upřesnil Bojda.

A specialita na závěr. Baníkovská baňka. „Takovou může mít na stromečku jen ten, kdo navštíví náš fanshop. Ať už ten v Karolině, nebo ten na městském stadionu, který je samozřejmě nadále v provozu,“ uzavřel Bojda.

Utkání 18. kola první fotbalové ligy: FC Baník Ostrava - Bohemians Praha 1905, 8. prosince 2018 v Ostravě. Na snímku (nahoře) Ondřej Šašinka a Patrizio Stronati.
Hra proti Klokanům? Žádná sláva. I přesto urval Baník další tři body