Na akci vystoupí přes 50 řečníků z ČR i ze světa. Návštěvníci si budou moci vychutnat strhující atmosféru přednášek ve velkolepém hlavním sále ostravského Gongu pro 1500 hostů nebo shlédnout komornější vystoupení v menším sále s třemi sty místy. Workshopy v přilehlých učebnách poskytnou prostor pro osobní setkání s odborníky z různých oblastí e-commerce. Unikátní je i formát konference, kdy si každý z účastníků může namíchat svůj vlastní program z paralelně běžících akcí.

O vstupenky na konferenci je velký zájem. Kapacita Shopexpa je, vzhledem k maximální možné obsazenosti největšího sálu, 1500 míst, zhruba dvě třetiny z nich už bylo prodáno. Pro účastníky bude v ceně vstupenky vypraven speciální vlak LEO Express mezi Prahou a Ostravou včetně welcome drinku a nápojů od Kofoly. Přímo v areálu Dolní oblasti Vítkovice pak bude k dispozici přes 300 parkovacích míst. Součástí "balíčku", který návštěvníci konference obdrží v rámci vstupenky, jsou i slevy na ubytování ve vybraných ostravských hotelech všech kategorií.

V hlavním sále Gongu bude instalována největší LED obrazovka, která byla dosud v Česku k vidění. Ta bude dovezena z Londýna a se svými rozměry 10 x 7 metrů hravě překoná třeba obrazovky na českých fotbalových stadionech. Pro srovnání, obrazovky na stadionu v pražském Edenu, kde hraje své zápasy i česká fotbalová reprezentace, mají rozměr "pouhých" 7,6 x 4 metry, slouží přitom pro téměř 21 000 diváků.

"Shopexpo je na středoevropské poměry jedinečnou akcí hned z několika úhlů pohledu: Podařilo se nám přilákat do Česka špičky světové ecommerce, zajistit jedny z nejlepších a nejinspirativnějších konferenčních prostor u nás a navíc vytvořit společenskou událost po vzoru těch, které známe ze západní Evropy," říká Marek Krška, marketingový a obchodní ředitel pořádající společnosti NetDirect.

Shopexpo je unikátní konferencí, nemůže proto chybět ani unikátní občerstvení. Pouze pro účastníky akce uvaří Beskydský pivovárek v Ostravici 40 hektolitrů speciálního třináctistupňového piva. Svrchně kvašeného, nepasterovaného, z moravského sladu a čisté vody z Beskyd. Pro ty, kteří pivu neholdují, bude připravena možnost ochutnat kolekci unikátních vín, která budou k dostání pouze na konferenci, a zaposlouchat se do odborného vinařského výkladu pana Konečného, majitele rodinného vinařství v Čejkovicích.

S koncem poslední přednášky se brány Gongu nezavřou. V sobotu večer je připravena afterparty s koncerty kapel Buty a Mňága a Žďorp a s hudbou až do brzkých ranních hodin. Nudit se návštěvníci nebudou ani během přestávek během samotné konference. Káva a sušenky jsou pasé, kromě bohatého občerstvení přichystali organizátoři i kulturní program a chodbami tak budou znít třeba saxofony studentů ostravské konzervatoře.

O organizátorech konference Shopexpo

NetDirect

Je dodavatelem e-business aplikací s významným tržním podílem na českém a slovenském trhu. Nabízí analýzy, implemetace, integraci, marketing a servisní podporu aplikací, vystavěných na vlastních produktech FastCentrik, ShopCentrik a MediaCentrik. Od svého vzniku v roce 2002 firma každoročně roste a v současnosti má již přes sto zaměstnanců. Kvalitu produktů NetDirectu potvrzuje řada mezinárodních ocenění.

Dark Side

Agentura Dark Side realizuje online a marketingové strategie, webové prezentace, online kampaně, konzultační činnost, e-commerce, sociální média, mobilní řešení, direct marketing, věrnostní programy a další. Svým klientům zajišťuje také PR a organizaci eventů. Výrazně překračuje hranice digitálního světa a nabízí unikátní kompetenci v oblasti propojení standardních a digitálních marketingových kanálů. Mezi klienty patří významné zahraniční i české firmy, jako je Nestlé, Danone, ČSOB, Uniqa, obchodní centra Chodov & CČM, Mountfield nebo Zásilkovna.cz.

Při koupi vstupenky na webové adrese www.shopexpo.cz s uvedením hesla „Deník" získáte třicetiprocentní slevu.