Svou dílnu v Rychvaldu má jako ze škatulky. „Vyrobím zde cokoliv, co si zákazník přeje, i kdyby to měly být třeba jen tyčky do garnýží. Snažím se lidem splnit každé jejich přání,“ říká Hanzlík, kterého jsme navštívili proto, že chceme společně s Velkopopovickým Kozlem a čtenáři Deníku najít nejšikovnějšího fachmana moravskoslezského regionu, kterého pak Kozel odmění za poctivou práci a jeho řemeslný kumšt.

Tip na stolaře Romana Hanzlíka nám poslal jeho zákazník Martin Palkovský, který si u něj nedávno nechal udělat nábytek do dětského pokoje, ložnice a k tomu navrch velkou šatní skříň do předsíně. Roman Hanzlík si tohoto ocenění váží. Přikládá ho tomu, že se své práci věnuje opravdu naplno. Právě spokojený zákazník je totiž tím, co ho nabíjí energií pro další práci.

Pana Hanzlíka jsem se zeptal na tajemství jeho úspěchu. Prozraďte nám, co podle vás děláte lépe než ostatní a kvůli čemu se vaši zákazníci stále vrací?

„Důležitá je pro mě pečlivost a to, že nábytek vyrábím tak, jak se to dělalo kdysi. Vše se snažím lepit, vyhýbám se spojování šrouby, aby hotová věc vydržela léta, tak jak tomu bylo dřív. Používám také kvalitní laky, zkrátka si se vším dost vyhraju,“ vysvětluje šestatřicetiletý stolař. Po dni plném práce je mu odměnou odpočinek na zahrádce, kterou si s manželkou zkrášlují dle svého gusta.

Na co se nejvíce těšíte po dni plném práce?

,,Určitě na své děti. Je to pro mě zároveň i relaxací. Jednou za rok se dostanu i na dovolenou, jinak ale žiju především prací. Jsem asi trochu workoholik. Ale co naplat – chci, aby zákazníci byli spokojeni, protože jen to přivede do mé dílny další zájemce,“ uzavírá Roman Hanzlík.

Hlasujte a odměňte nejlepšího fachmana regionu. Vyberte ze tří příběhů ten nejlepší, pošlete svůj hlas a odměňte fachmana i sebe za poctivou práci.

Další příběhy najdete zde - Kozel odměňuje fachmany