Smlouva je podepsaná na pětileté období. Pivovar Ostravar je však s halou spojený už několik let. Ostravské pivo se v tamních bufetech čepuje od roku 2009. Na provozu haly se proto po podpisu nové smlouvy zahrnující také generální partnerství nic nezmění.

„Pivo Ostravar se bude i nadále čepovat ve všech bufetech, které máme v hale k dispozici. Pouze ve výjimečných případech může nastat situace, že na ploše či v její blízkosti bude prezentováno či prodáváno jiné pivo," řekl Jan Kostecký, obchodní ředitel společnosti Vítkovice Aréna, pod kterou hala spadá.

Doplnil, že jednat se může například o hokejovou extraligu, která je spojena s jinou pivní značkou. Sponzorství zvažoval i pivovar Radegast.

„Nakonec jsme se rozhodli použít tyto prostředky k realizaci jiných aktivit," uvedl manažer značky Radegast Marek Dvořák.

Nové logo by mělo arénu označit nejpozději do dubna letošního roku. 

Přečtěte si také: Spojí se aréna s Ostravarem?