Bude v sobotu vyprodáno?
To si netroufnu odhadnout, ale rozhodně to nevylučuji. Lístků ubývá denně o několik stovek, ve středu jich bylo k dispozici něco přes dva tisíce, takže se to může stát. Ale rozhodně bude stadion z drtivé většiny své kapacity zaplněn a čekáme další zápas ve skvělé atmosféře.

Na co kromě vlastního zápasu s regionálním rivalem fanoušky lákáte?
Je toho víc. Jako obvykle budeme o přestávce znovu hrát o ceny pro držitele permanentek. Jako vždy se hraje o toyotu na víkend, o dres Baníku a další cenou bude tentokrát zájezd na utkání italské ligy mezi AC Milán a Juventusem Turín. Další hra je připravena pro ty, kdo si zakoupí bulletin. Ten bude slosovatelný a hrát se bude o voucher ve výši tisíc korun na konzumaci v restauraci Slezska v Ostravě. To ale není zdaleka všechno.

Co tedy dále?
Z diváků, kteří na utkání s Karvinou přijdou, vylosujeme tři, kteří půjdou na společnou večeři se dvěma hráči Baníku do restaurace Slezska. Teď už asi mohu prozradit, že se jedná o dvojici Daniel Holzer – Patrizio Stronati. Společná setkání s hráči tohoto druhu, tedy například při večeři, to je bonus, který budeme fanouškům nabízet vzácněji. Teď poprvé jsme se rozhodli tuto prémii dát do hry jako poděkování za podporu, protože si ceníme toho, kolik lidí na Baník chodí. Derby s Karvinou je dobrá příležitost. Takže kdo na toto utkání přijde, může z něj odejít s tímto velmi lukrativním bonusem.

Baník se v poslední době z hlediska marketingu zaměřil také na sociální oblast. Co vás k tomu vedlo?
Jsme si vědomi síly, kterou značka Baník Ostrava má. Síla a kvalita této značky nás zavazují k tomu, jak se chovat. A pakliže je v našich možnostech být v sociální oblasti jakkoliv užiteční, snažíme se o to. Proto jsme opakovaně poskytli vstupenky na naše utkání dětem z několika ostravských dětských domovů. Plánujeme návštěvy nemocničních zařízení a mohu prozradit, že se nám podařilo získat partnera, díky jehož podpoře předáme ostravské fakultní nemocnici určitou finanční částku. A ani v tomto případě nezůstane u ojedinělé akce.

Když zmiňujete obchodní partnery… Projevují se velmi dobré výsledky, jichž Baník na podzim dosahuje, v zájmu sponzorů o to, stát se partnerem klubu?
V každém případě nám nejen výsledky A-týmu, ale celkové stále se zvyšující renomé Baníku práci usnadňuje. Zrovna v těchto dnech jsme dosáhli důležitého milníku. Získali jsme nového hlavního partnera, s nímž jsme uzavřeli dohodu o několikaleté spolupráci. Jedná se o společnost Škoda Vagonka. Toto nové partnerství je z hlediska strategického rozvoje Baníku nesmírně důležité.