Rychlejší, pestřejší a kvalitnější servis. To sliboval Baník příznivcům díky cateringové společnosti 4catering, s.r.o. od úvodního domácího ligového kola. Opak byl ale pravdou. Zatímco fotbalisté se potili na trávníku, aby urvali první body v sezoně, fanouškům, kterých se ve Vítkovicích v sobotu sešlo devět tisíc, tekly nervy u stánků s občerstvením. Stěžovali si na řadu problémů. Dokonce údajně došly tácky, tudíž párky jim byly servírovány v kelímcích.

Jan Laštůvka při loučení.
KOMENTÁŘ: Bolavý konec legendy Baníku. Okamžik, který si kdekdo nepřipouštěl

„Baník si je značných nedostatků, které se v této věci v sobotu na stadionu vyskytly, zcela vědom. Fanouškům se za ně omlouvá a už nyní ve spolupráci se společností 4catering naplno pracuje na maximálním možném zlepšení,“ oznámil klub v pondělí odpoledne na svém webu.

Nedostatků si je vědoma také společnost 4catering, která vznikla sloučením renomovaných cateringových firem právě za účelem zajištění plnohodnotně funkčního občerstvení na domácích zápasech Baníku. „Chceme se za veškeré nedostatky fanouškům omluvit. Veškerých oprávněných chyb si jsme vědomi a pracujeme na jejich odstranění. Ano, máme od fanoušků žlutou kartu a nedovolíme, aby byla v dalším zápase červená,“ řekl pro oficiální stránky Baníku Pavel Holšán, zástupce společnosti 4catering, která už nyní přichází se souborem opatření.

Fotbalisté Baníku Ostrava proti Slovácku. Před zápasem se klub i fanoušci rozloučili s brankářem Janem Laštůvkou.
VIDEO: Lašty legenda, znělo Vítkovicemi. Baník i fanoušci se loučili s brankářem

Ta by měla mít v každém případě za následek vylepšení služeb v řadě oblastí. Například pokud jde o obsluhu a pomalou, či špatnou organizaci. „Dojde k doplnění o zkušené výčepní, z nichž nyní velká část čerpala dovolenou, a u brigádníků k opětovnému proškolení stylu čepování na akcích podobného typu, které je odlišné od běžné restaurace,“ ujistil Pavel Holšán.

Vylepšení je nutné také pokud jde o sortiment a jeho dostupnost po dobu celého utkání. „Snažili jsme se o až moc velké prodejní portfolio, což se ve finále ukázalo jako kontraproduktivní. Napříště dojde ke stažení čepovaného birellu, ten bude k dostání v plechu, a tím k uvolnění dalších "kohoutů" pro pivo. A kromě toho přikročíme k zaskladnění, a to předimenzovanému, stánku celým sortimentem včetně obalů již den dopředu. Dojde k navýšení počtu obsluhy na 25 lidí, budou přidány tři nové stánky, jeden foodtruck a zejména beerjet, jenž bude umístěn k sektoru B,“ pokračoval zástupce společnosti 4catering.

Fotbalisté Baníku Ostrava vstoupili do ligy porážkou v Liberci 1:3. Jak si povedou v sobotní domácí premiéře proti Slovácku?
Baník před Slováckem: o nápravu renomé, změny v sestavě a loučení s legendou

„Chci dát ještě jednou všem fanouškům, kteří byli v sobotu na fotbale a narazili na jakýkoliv problém s občerstvením, jasně najevo, že nás nastalá situace velmi znepokojila, že se za ni maximálním způsobem omlouváme, a že děláme od prvního okamžiku vše pro to, aby se žádný z problémů neopakoval. Aby už od příštího zápasu vše fungovalo tak, jak si představujeme my, ale zejména jak si představují fanoušci Baníku!“ uzavřel Pavel Holšán.