„Motor Zytek našeho auta jsme měli na repasi u renomované firmy LRM a jak je vidět, vyplatilo se nám to,“ řekl Petr Vítek. Jeho stroji stejně jako všem sportovním prototypům se v Česku odjakživa říká placky. „A ta naše je teďka perfektně vypečená.“

Značka Osella dříve působila také ve formuli 1, ale její hlavní role byla a je na scéně sportovních speciálů. Albrechtický závod nesl název Memoriál Jiřího Lose, podle populárního závodníka, který tam loni při havárii v tréninku zemřel.

Vítek byl jak v sobotu, tak v neděli vždy nejlepším pilotem prototypů a absolutně skončil druhý.

Stáj Climart Racing působí také na okruzích a právě na této scéně se v nejbližší době opět představí. Závodní řidič BMW M3 a současně šéf týmu Miroslav Švec bude v půlce září bojovat na Salzburgringu, kde pokračuje mezinárodní šampionát Histo Cup.