„Pivovarská a fotbalová ikona regionu patří dlouhodobě k sobě. Speciální edice dresů bude mít na přední straně logo Radegast 50 let, které doplní logo Baníku z roku 1970. Zadní strana dresu naopak ponese všeobecně známý slogan „Život je hořký. Bohudík.“ Odlišné budou také rukávy, na kterých bude uvedeno jméno důležité osobnosti z historie nebo současnosti pivovaru Radegast,“ říká Marek Grabovský, manažer značky Radegast.

Na domácí půdě ostravského Baníku se tak symbolicky objeví například první sládek pivovaru Radegast a otec správně hořkého piva Jaromír Franzl, první ředitel pivovaru Václav Petras, frenštátský rodák a autor sochy boha Radegasta Albín Polášek nebo současný manažer nošovického pivovaru Ivo Kaňák. Osobnosti pivovaru Radegast doplní také někteří současní zaměstnanci, kteří uspěli v interní soutěži a budou mít také své jméno na rukávu baníkovského dresu. Radegast a Baník připravili celkem 26 unikátních sad dresů.

„Nesmírná pracovitost, schopnost táhnout za jeden provaz, týmovost, odvaha, překonávání překážek, touha dělat věci jinak a chuť vyhrávat. To jsou jen některé základní přísady, které mají Baník a pivovar Radegast společné. Jen tak může vzniknout kvalitní fotbalový tým nebo vynikající pivo,“ říká Václav Brabec, majitel FC Baník Ostrava.

Všechny „výroční“ dresy budou vydraženy v online aukci na www.sportovniaukce.cz, která proběhne od 18. prosince do 5. ledna 2021. Každá vydražená sada bude obsahovat podepsaný dres od konkrétního hráče, kraťasy a štulpny. Vítězný dražitel obdrží i certifikát pravosti. Celý výtěžek aukce společně darují pivovar Radegast a Baník Ostrava na transparentní účet Bečva 2020, který je určený pro zasílání finančních prostředků na pokrytí vzniklých škod po ekologické havárii na řece Bečvě.