„Byli jsme příjemně překvapeni, kolik fanoušků se do akce zapojilo. Děkujeme všem za pomoc při výběru dresů pro příští sezonu a věříme, že spokojeni budou i ti z příznivců, jejichž oblíbená varianta nakonec nezvítězila,“ uvedl předseda představenstva FC Baník Ostrava Jakub Kahoun.

Fanoušci mohli vybírat z šesti variant, ale už po několika dnech hlasování byl jasný výsledek. Nakonec vítězný návrh dostal 5553 hlasů. „Jsme velice rádi, že se podařilo vymýtit z klubových dresů oranžovou barvu. V tradičních modro–bílých dresech se budou lépe cítit určitě i hráči. Aspoň někde vítězí tradice nad moderním fotbalem,“ uvedl jeden z šéfů baníkovských ultras František Kurýr.

Na konci listopadu proběhnou jednání přímo v sídle firmy Kappa v Itálii, kde se kromě dresů a hráčského vybavení bude řešit další merchandisingová linie, kterou bude klub nabízet fanouškům. „Připravují se návrhy, snad budou fanoušci mile překvapeni,“ prohlásil Kahoun. Další novinkou rovněž je, že vedení zareagovalo na prosby fanoušků a bude v každém týdnu některé z tréninků otevírat veřejnosti. Po vzoru klubů z bundesligy by mělo jít vždycky o dva tréninky v týdnu. „Uzavřeny zůstanou tréninky těsně před utkáním,“ řekl generální sekretář a vedoucí A–mužstva Baníku Tomáš Trucha. Termíny budou zveřejněny na internetových stránkách klubu www.fcb.cz. . . .