Klub tak naplňuje letošní motto: „Návrat k tradicím“. Po znovuobnovení plesu či opětovném modro-bílém zbarvení dresů je otevření fanshopu dalším krokem, jenž má spojitost s historií klubu. „Měla by to být naše velká chlouba,“ tvrdí klubová manažerka marketingu Šárka Mokrá. ¨
U slavnostního přestřižení pásky nechyběl člen představenstva Baníku a generální manažer Verner Lička ani současná Miss Baník Mirka Dunová. Na děti čekala sladká odměna, ale též několikametrový skákací hrad ve tvaru fotbalového míče. Žáci a studenti, kteří předložili vysvědčení se samými jedničkami, měli včera padesátiprocentní slevu. Součástí otevření byla i autogramiáda fotbalistů Baníku Ostrava. Podpisy rozdávali příchozím Petr Vašek, René Bolf, Daniel Tchuř a Martin Lukeš. „Koupil jsem dres a hned si ho nechal od hráčů podepsat. Jsem strašně šťastný, že se klub vrátil k tradičním barvám.“ usmíval se při odchodu z prodejny jeden z návštěvníků.
Prodejna nabízí kromě klubových suvenýrů také moderní dresy Baníku pro příští sezonu, zboží ze speciální baníkovské kolekce, ale také civilní oblečení značky Kappa bez loga klubu. „Jde o společný projekt a věříme, že si fanshop získá své zákazníky,“ dodává Šárka Mokrá. V pracovní dny je fanshop otevřen od 10 do 18 hodin, o víkendech od 9 do 12 hodin. Od 1. července už se tam budou kupovat i vydávat permanentní vstupenky. Z provozních důvodů je naopak od soboty uzavřen Fanshop Baníček na Bazalech. Znovu otevře nejdříve za dva týdny.