Hráči, fanoušci i funkcionáři z řad regionálních klubů byli po celou první část sezony formou článků v Deníku, odkazu na webu Baníku i prostřednictvím zápasových bulletinů vyzýváni, aby sbírali lístky z domácích duelů ostravského prvoligového klubu. Nyní přichází chvíle, kdy se do této soutěže mohou přihlásit už i samotné konkrétní kluby prostřednictvím svých zástupců. „Stačí nyní dorazit na Bazaly na sekretariát v pracovní dny od 9 do 15 hodin, nahlásit jméno klubu a odevzdat počet nashromážděných lístků,“ říká manažer pro komunikaci a vnější vztahy Baníku Igor Bruzl.
Pak už nezbývá než doufat, že právě váš klub jich bude mít na kontě nejvíc. Co je v sázce? Modelovaný zápas s Baníkem! Ano, i k vám na vesnici může dorazit Baník se všemi svými hvězdami. Exhibiční zápas se uskuteční v závěru jarní části sezony po dohodě s vedením vítězného klubu. „Kromě toho na oddíl, jehož zástupci nejčastěji chodili na Bazaly a sbírali také lístky, čekají další ceny, třeba v podobě pěti míčů Kappa a podepsaného dresu všemi fotbalisty,“ připomněl Igor Bruzl.
Každá doručená vstupenka z domácího zápasu Baníku v sezoně 2008/2009 znamená jeden bod pro přihlášený klub, pokud někdo doručí kopii permanentky a bude znát všechny údaje, které máme v databázi o jejím majiteli, pak je to devět bodů k dobru. „Ano, permanentkáři mají výhodu, že jim započítáme všechny zápasy, ať na nich byli, či nikoliv,“ řekl Igor Bruzl.
Do součtu se nezapočítávají lístky ze zápasu Poháru UEFA ani z duelů týmu U 21 ve Vřesině. „A pokud si někdo lístky chce uchovávat, pak se nemusí obávat, že by o ně přišel. Po dobu trvání soutěže je budeme archivovat a pak je vrátíme jejich majitelům,“ dodal Igor Bruzl.
Mediálním partnerem soutěže „Zahrej si proti Baníku“ je Moravskoslezský deník.
(au)