Speciální kolejový absorbent, který by měl pohlcovat prach a zároveň tlumit hluk a vibrace z tramvají, 27. srpna 2017 v Ostravě.
Zdroj: Deník / Kaboň Lukáš
Zdroj: Deník / Kaboň Lukáš
Speciální kolejový absorbent, který by měl pohlcovat prach a zároveň tlumit hluk a vibrace z tramvají, 27. srpna 2017 v Ostravě.
Zdroj: Deník / Kaboň Lukáš
Speciální kolejový absorbent, který by měl pohlcovat prach a zároveň tlumit hluk a vibrace z tramvají, 27. srpna 2017 v Ostravě.
Zdroj: Deník / Kaboň Lukáš
Speciální kolejový absorbent, který by měl pohlcovat prach a zároveň tlumit hluk a vibrace z tramvají, 27. srpna 2017 v Ostravě.
Zdroj: Deník / Kaboň Lukáš
Speciální kolejový absorbent, který by měl pohlcovat prach a zároveň tlumit hluk a vibrace z tramvají, 27. srpna 2017 v Ostravě.
Zdroj: Deník / Kaboň Lukáš
Speciální kolejový absorbent, který by měl pohlcovat prach a zároveň tlumit hluk a vibrace z tramvají, 27. srpna 2017 v Ostravě.
Zdroj: Deník / Kaboň Lukáš
Speciální kolejový absorbent, který by měl pohlcovat prach a zároveň tlumit hluk a vibrace z tramvají, 27. srpna 2017 v Ostravě.
Zdroj: Deník / Kaboň Lukáš
Speciální kolejový absorbent, který by měl pohlcovat prach a zároveň tlumit hluk a vibrace z tramvají, 27. srpna 2017 v Ostravě.
Zdroj: Deník / Kaboň Lukáš
Speciální kolejový absorbent, který by měl pohlcovat prach a zároveň tlumit hluk a vibrace z tramvají, 27. srpna 2017 v Ostravě.
Zdroj: Deník / Kaboň Lukáš