Zdroj: DENÍK / Lukáš Kaboň
Úseky prodloužené Rudné a Severního spoje vypadají podobně. Silnice najednou končí a v cestě jsou zátarasy. Zatímco prodloužená Rudná není sjízdná, první úsek Severního spoje slouží coby dálniční přivaděč.
Zdroj: Deník/Pavel Sonnek
Úseky prodloužené Rudné a Severního spoje vypadají podobně. Silnice najednou končí a v cestě jsou zátarasy. Zatímco prodloužená Rudná není sjízdná, první úsek Severního spoje slouží coby dálniční přivaděč.
Zdroj: Deník/Pavel Sonnek
Úseky prodloužené Rudné a Severního spoje vypadají podobně. Silnice najednou končí a v cestě jsou zátarasy. Zatímco prodloužená Rudná není sjízdná, první úsek Severního spoje slouží coby dálniční přivaděč.
Zdroj: Deník/Pavel Sonnek
Úseky prodloužené Rudné a Severního spoje vypadají podobně. Silnice najednou končí a v cestě jsou zátarasy. Zatímco prodloužená Rudná není sjízdná, první úsek Severního spoje slouží coby dálniční přivaděč.
Zdroj: Deník/Pavel Sonnek
Úseky prodloužené Rudné a Severního spoje vypadají podobně. Silnice najednou končí a v cestě jsou zátarasy. Zatímco prodloužená Rudná není sjízdná, první úsek Severního spoje slouží coby dálniční přivaděč.
Zdroj: Deník/Pavel Sonnek
Úseky prodloužené Rudné a Severního spoje vypadají podobně. Silnice najednou končí a v cestě jsou zátarasy. Zatímco prodloužená Rudná není sjízdná, první úsek Severního spoje slouží coby dálniční přivaděč.
Zdroj: Deník/Pavel Sonnek
Zdroj: Deník/Pavel Sonnek
Úseky prodloužené Rudné a Severního spoje vypadají podobně. Silnice najednou končí a v cestě jsou zátarasy. Zatímco prodloužená Rudná není sjízdná, první úsek Severního spoje slouží coby dálniční přivaděč.
Zdroj: Deník/Pavel Sonnek