Výluka na Osoblažce má neobvyklý důvod. Od 15. ledna ani šedesát let stará lokomotiva – veterán nesmí vyjet na trať bez zabudované vysílačky.
Zdroj: Deník / František Kuba
Výluka na Osoblažce má neobvyklý důvod. Od 15. ledna ani šedesát let stará lokomotiva – veterán nesmí vyjet na trať bez zabudované vysílačky.
Zdroj: Deník / František Kuba
Výluka na Osoblažce má neobvyklý důvod. Od 15. ledna ani šedesát let stará lokomotiva – veterán nesmí vyjet na trať bez zabudované vysílačky.
Zdroj: Deník / František Kuba
Výluka na Osoblažce má neobvyklý důvod. Od 15. ledna ani šedesát let stará lokomotiva – veterán nesmí vyjet na trať bez zabudované vysílačky.
Zdroj: Deník / František Kuba
Výluka na Osoblažce má neobvyklý důvod. Od 15. ledna ani šedesát let stará lokomotiva – veterán nesmí vyjet na trať bez zabudované vysílačky.
Zdroj: Deník / František Kuba
Výluka na Osoblažce má neobvyklý důvod. Od 15. ledna ani šedesát let stará lokomotiva – veterán nesmí vyjet na trať bez zabudované vysílačky.
Zdroj: Deník / František Kuba
Zdroj: Deník / František Kuba
Výluka na Osoblažce má neobvyklý důvod. Od 15. ledna ani šedesát let stará lokomotiva – veterán nesmí vyjet na trať bez zabudované vysílačky.
Zdroj: Deník / František Kuba
Výluka na Osoblažce má neobvyklý důvod. Od 15. ledna ani šedesát let stará lokomotiva – veterán nesmí vyjet na trať bez zabudované vysílačky.
Zdroj: Deník / František Kuba
Výluka na Osoblažce má neobvyklý důvod. Od 15. ledna ani šedesát let stará lokomotiva – veterán nesmí vyjet na trať bez zabudované vysílačky.
Zdroj: Deník / František Kuba
Výluka na Osoblažce má neobvyklý důvod. Od 15. ledna ani šedesát let stará lokomotiva – veterán nesmí vyjet na trať bez zabudované vysílačky.
Zdroj: Deník / František Kuba