Zdroj: DPO.cz
V Ostravě vyjely první tramvaje s antikolizním systémem. Jako první v republice. Měl by předejít nehodám, jako byla ta, která se stala na křižovatce ulic 28. října a Nádražní (poblíž zastávky Elektra) 15. ledna 2021.
Zdroj: Deník/Lukáš Kaboň
V Ostravě vyjely první tramvaje s antikolizním systémem. Jako první v republice. Měl by předejít nehodám, jako byla ta, která se stala na křižovatce ulic 28. října a Nádražní (poblíž zastávky Elektra) 15. ledna 2021.
Zdroj: Deník/Lukáš Kaboň
V Ostravě vyjely první tramvaje s antikolizním systémem. Jako první v republice. Měl by předejít nehodám, jako byla ta, která se stala na křižovatce ulic 28. října a Nádražní (poblíž zastávky Elektra) 15. ledna 2021.
Zdroj: Deník/Lukáš Kaboň
V Ostravě vyjely první tramvaje s antikolizním systémem. Jako první v republice. Měl by předejít nehodám, jako byla ta, která se stala na křižovatce ulic 28. října a Nádražní (poblíž zastávky Elektra) 15. ledna 2021.
Zdroj: Deník/Lukáš Kaboň
V Ostravě vyjely první tramvaje s antikolizním systémem. Jako první v republice. Měl by předejít nehodám, jako byla ta, která se stala na křižovatce ulic 28. října a Nádražní (poblíž zastávky Elektra) 15. ledna 2021.
Zdroj: Deník/Lukáš Kaboň
V Ostravě vyjely první tramvaje s antikolizním systémem. Jako první v republice. Měl by předejít nehodám, jako byla ta, která se stala na křižovatce ulic 28. října a Nádražní (poblíž zastávky Elektra) 15. ledna 2021.
Zdroj: Deník/Lukáš Kaboň
V Ostravě vyjely první tramvaje s antikolizním systémem. Jako první v republice. Měl by předejít nehodám, jako byla ta, která se stala na křižovatce ulic 28. října a Nádražní (poblíž zastávky Elektra) 15. ledna 2021.
Zdroj: Deník/Lukáš Kaboň
V Ostravě vyjely první tramvaje s antikolizním systémem. Jako první v republice. Měl by předejít nehodám, jako byla ta, která se stala na křižovatce ulic 28. října a Nádražní (poblíž zastávky Elektra) 15. ledna 2021.tramvají na křižovatce ulic 28. října a
Zdroj: Deník/Lukáš Kaboň
V Ostravě vyjely první tramvaje s antikolizním systémem. Jako první v republice. Měl by předejít nehodám, jako byla ta, která se stala na křižovatce ulic 28. října a Nádražní (poblíž zastávky Elektra) 15. ledna 2021.
Zdroj: Deník/Lukáš Kaboň
V Ostravě vyjely první tramvaje s antikolizním systémem. Jako první v republice. Měl by předejít nehodám, jako byla ta, která se stala na křižovatce ulic 28. října a Nádražní (poblíž zastávky Elektra) 15. ledna 2021.
Zdroj: Deník/Lukáš Kaboň
V Ostravě vyjely první tramvaje s antikolizním systémem. Jako první v republice. Měl by předejít nehodám, jako byla ta, která se stala na křižovatce ulic 28. října a Nádražní (poblíž zastávky Elektra) 15. ledna 2021.
Zdroj: Deník/Lukáš Kaboň
V Ostravě vyjely první tramvaje s antikolizním systémem. Jako první v republice. Měl by předejít nehodám, jako byla ta, která se stala na křižovatce ulic 28. října a Nádražní (poblíž zastávky Elektra) 15. ledna 2021.
Zdroj: Deník/Lukáš Kaboň
V Ostravě vyjely první tramvaje s antikolizním systémem. Jako první v republice. Měl by předejít nehodám, jako byla ta, která se stala na křižovatce ulic 28. října a Nádražní (poblíž zastávky Elektra) 15. ledna 2021.
Zdroj: Deník/Lukáš Kaboň
V Ostravě vyjely první tramvaje s antikolizním systémem. Jako první v republice. Měl by předejít nehodám, jako byla ta, která se stala na křižovatce ulic 28. října a Nádražní (poblíž zastávky Elektra) 15. ledna 2021.
Zdroj: Deník/Lukáš Kaboň