Zdroj: Deník/Radek Pecák
Limuzína stále vypadá elegantně
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Oproti nynější generaci je největší změna na přídi
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Zadní světla jsou docela rozměrná
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Interiér je ještě klasický s fyzickými ovladačk
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Palubní deska stále působí moderně
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Sedačky jsou velké a pohodlné
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Vzadu byl vždy v Superbech velkorysý prostor
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Potěší velké loketní opěry
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Kufr má pravidelný tvar
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Na bocích jsou chytré detaily
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Také schránka na výbavu
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Pod podlahu se vejde rezervní kolo
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Vzadu chybí USB konektor
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Středová opěra má i držáky
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Také je možno vytvořit průchod mezi kabinou a kufrem
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Ve dveřích řidiče je deštník
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Ovládání klimatizace je jednoduché
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Displej je umístěn nízko
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Můžete si na něm zobrazit také úroveň své ekonomické jízdy
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Telefon lze se systémem propojit
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Za volantem jsou ještě analogové ukazatele
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Třeba pro vypínání systému start&stop je k dispozici klasické tlačítko
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Spínač světel je klasický
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Palubní přihrádka je klimatizovaná
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Stejně jako box pod loketní opěrkou
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Pádla umožňují ruční řazení
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Volant se třemi rameny vypadá dobře
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Volič převodovky je ještě na středové konzoli
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Kolem něj jsou další ovladače
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Vůz jezdil na osmnáctipalcových kolech
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Motor je kultivovaný a úsporný
Zdroj: Deník/Radek Pecák
V mezidobí Škoda změnila i logo
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Kromě nafty je třeba občas doplnit i AdBlue
Zdroj: Deník/Radek Pecák