Jízda je příjemná na všech typech povrchu - od hladkého asfaltu až po lehký terén.
Zdroj: Deník/Viola Procházková
Druhá generace Himalayanu přináší kompletně novou motorku.
Zdroj: Deník/Viola Procházková
S výškou 172 cm dosáhnu pohodlně na zem.
Zdroj: Deník/Viola Procházková
Zdroj: Deník/Viola Procházková
Nad kulaté retro světlo ční jen minimalistický plexištítek.
Zdroj: Deník/Viola Procházková
Padací rámy jsou součástí základní výbavy.
Zdroj: Deník/Viola Procházková
Centrální displej sdružuje všechny potřebné informace i funkce.
Zdroj: Deník/Viola Procházková
Zvolit si můžete klasické budíkové, nebo digitální zobrazení.
Zdroj: Deník/Viola Procházková
Joystick na levém řidítku zajišťuje pohyb v menu displeje...
Zdroj: Deník/Viola Procházková
... na pravé stráně nastavujete jízdní režimy.
Zdroj: Deník/Viola Procházková
Sedlo je pohodlné i dostatečně dlouhé.
Zdroj: Deník/Viola Procházková
Nechybí ani trubkový nosič.
Zdroj: Deník/Viola Procházková
Bez zavazadel je Himalayan stále dost štíhlý, aby prokličkoval městskou tlačenicí.
Zdroj: Deník/Viola Procházková
Do nádrže načerpáte 17 litrů benzinu.
Zdroj: Deník/Viola Procházková
Vodou chlazený jednoválec má dost síly i na dálniční cestování...
Zdroj: Deník/Viola Procházková
...krátký výfuk mu dodává pěkný zvuk.
Zdroj: Deník/Viola Procházková
Pro horší cesty je tu plechová ochrana chladiče.
Zdroj: Deník/Viola Procházková
Systém ABS je možné deaktivovat.
Zdroj: Deník/Viola Procházková
Přední kolo má rozměr 21”, zadní 17”.
Zdroj: Deník/Viola Procházková