U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček
U příležitosti výročí 150 let trati Ostrava – Frýdlant nad Ostravicí se v neděli 26. září 2021 mohli cestující svézt parním vlakem. V čele vlaku jela parní lokomotiva Velký bejček z roku 1924.
Zdroj: Deník/Vladimír Pryček