„Oblíbený rytíř Vítek neodmyslitelně patří k vítkovickému klubu, a i nadále patřit bude,“ píše se na stránkách klubu. „Je ale důležité si uvědomit, že Vítkovice byly posledním extraligovým týmem, který na dresu neměl klubové logo v dominantní velikosti. To navíc bude ve formě nášivky, což docení ti fanoušci, kteří si budou chtít v klubovém fanshopu zakoupit originální dres v hráčském provedení. Tomu nebude chybět ani límec s atraktivním šněrováním.“

MOHLO BY VÁS TAKÉ ZAJÍMAT: Baník v Olomouci, fanoušci z Ostravy ovládli Andrův stadion, koukal i Vémola

Fanoušci Baníku Ostrava v Olomouci (1. září 2024) | Video: Petr Kotala

Podle ohlasů na sociálních sítích vzali fandové nové dresy pozitivně. „Velmi luxusní, moc povedené,“ napsal například Patrik Kozel. „Moc pěkná barva, tak snad donesou i trochu štěstí v podobě výher,“ přidala Lucie Bernovská.

„Tato dvoubarevná varianta dresů nás natolik okouzlila, že jsme se ji po poradě managementu klubu rozhodli zvolit jako domácí sadu dresů,“ líčí Jan Pazdera, PR & Média manažer klubu „Obsahují ikonické barvy klubu, tedy dominantní modrou a bílou ve formě log partnerů. Světle modrý pruh je příjemným oživením, kterým se částečně vracíme také do minulosti, kdy tmavá varianta vítkovických dresů byla malinko světlejší než nyní.“