Hudební nastudování je dílem dirigenta Bohumila Vaňkáta, který se spolu s Karolem Kevickým střídá v dirigování jednotlivých představení. Výtvarníkem scény je Jaroslav Záděra, výtvarnicí kostýmů Marie Blažková, choreografická spolupráce je dílem Roberta Balogha.

A s jakými pocity odcházeli návštěvníci divadla z nového provedení Rose Marie? Na to jsme se zeptali paní Dagmar z Ostravy, která absolvovala jak čtvrteční, tak i sobotní představení a nepřála si uvést své příjmení.

„Už proto, že na ostravskou operetu chodím několik desítek let, tak jsem byla hodně zvědavá, jak se s Frimlovou klasikou vypořádají právě mladí inscenátoři. A musím říci, že se jim to docela povedlo. Dokonce jsem slyšela ze zákulisí, že mladá paní režisérka Linda Keprtová je na zkouškách na umělce velmi přísná, ale asi to tak musí být.

Samozřejmě, že pojetí je modernější. Na jevišti se setkali už ostřílení herci a pěvci s nastupující novou generací. Moc se mi líbila Eva Zbrožková v titulní postavě, která alternuje s Terezou Kaveckou. Určitě příslibem do budoucna jsou výkony mladé pěvkyně Martiny Šnytové, která hraje na jevišti Jane. Pak se mi ještě líbil Lukáš Vlček coby Jim Kenyon. Kostýmy jsou velice pěkné, pestrobarevné, nevím, jsem už starší, konzervativnější, ale choreografie Roberta Balogha se mi zdála moc ,divoká‘. Je to věc názoru… Ale myslím si, že se na Rose Marii bude v Ostravě chodit. A co je potěšitelné, viděla jsem v hledišti i více mladých tváří, než je na operetě obvyklé, což je také potěšitelné…“