Z vlastní zkušenosti mohu říct, že problémy s doručováním zásilek České pošty rozhodně nejsou důsledek či trend covidové doby. Řešení vhodit lístek „nezastižen“ je prvním a nejjednodušším řešením praktikovaným už dlouhá léta. A je jedno, jestli jste z Ostravy, Frýdku-Místku, Orlové, Bruntálu nebo třeba Brna či Aše.

Je pravda, že v poslední době se hra, která se lidem čekajícím důležité psaní či balík pranic nelíbí, posunula o level výš a kurýři či doručovatelé na místo mnohdy už ani nevyrážejí. To vám pak jen na telefonu blikne zpráva o tom, že zásilka, jejíž doručení jste si zaplatili domů, byla uložena na nejbližší pobočce.

Svérázný způsob, jak řešit personální problémy, zatímco pracovníci hlavní ostravské pobočky v Poštovní ulici podávají svědectví o tom, jak třetina z nich na přelomu roku dostává výpověď pro oficiální důvod nadbytečnost

Jsou-li praktiky stejné i na jiných úsecích, není se čemu divit.To vám jednou kurýr veze dvacetikilový balík s granulemi – a nedoveze. Vyzvedáváte osobně. A když se s ním příště dáte do řeči, omlouvá se, že další zásilku veze o týden později. Měl dovolenou a pošta místo něj nikoho jiného neměla.

V podání České pošty jde o zahrávání si s ohněm, zvláště v době, kdy je trh plný dalších služeb v oblasti posílání a vyzvedávání zásilek, kde máte mnohdy nesrovnatelné termíny a hlavně jistotu, že to, na co čekáte, skutečně dostanete. Trh nespí, a ať už jde o Českou poštu ve sféře listovních zásilek a balíků či třeba České dráhy v dopravě, ukazuje se, že zdravá konkurence a možnost volby není nikdy na škodu  - VÍCE ZDE.