První část přiváděče, která se díky jeho názorovému obratu nakonec mohla dokončit, přitom sama o sobě v současnosti plní zcela minimální účel.

Důležitá je totiž pro ni další část Prodloužené Místecké, která se kryje s dnes rozkopanou ulicí Cihelní a která na dálnici připojí jak centrum Ostravy, tak celou oblast Frýdecko-Místecka.

Jenže ouha, na tento úsek, který by skutečně usnadnil život mnoha řidičů, stále není dostatek finančních prostředků. Do června se má otevřít jen jeho očesaná varianta – pouze dva pruhy a víceméně žádné propojení s okolím však také nijak výrazné usnadnění dopravy v Ostravě nepřinesou. Řidiči se navíc nedočkají ani potřebného propojení s mostem na Českobratrské ulici, díky čemuž by se uvolnil špunt, který tam dnes vzniká.

Co z toho všeho vyplývá? Že by se měli napříště v Praze, když budou chtít ušetřit nějakou tu korunu na pro ně tak vzdálené severní Moravě, více řídit heslem dvakrát měř a jednou řež. Myslet si, že by to opravdu udělali, je ale asi bláhové…

Celý článek související s komentářem najdete zde: Místecká má budoucnost nejasnou