Zařízení vždy správně odpojilo napájení tratě.„Řidiči byli pokaždé kázeňsky i finančně potrestáni a incidenty byly samozřejmě hlášeny jako mimořádné události Drážní inspekci,“ informoval mluvčí Dopravního podniku Ostrava Miroslav Albrecht.

Dvěz kolizíseodehrály v září. Tehdy k situaci došlo ve večerních hodinách, kdy byla na celé trati pouze jediná tramvaj. „Ve dvou dalších případech v dubnu a v červnu byla druhá tramvaj na opačném konci tratě,“ uvedl Albrecht.

Na trať bylo bezpečnostní zařízení instalováno letos v dubnu, zhruba rok poté, co se tam čelně srazily tramvaje. Za viníka srážky, kterou tři lidé nepřežili, označil soud řidič tramvaje Petra Hrocha.Letosvsrpnujejposlalna čtyřiroky dovězení.

Vše o tragédii ve Vřesině a zabezpečení tratě ČTĚTE ZDE!