O lepší příčku posádku ve složení Marcel Kusín, Petr Válek, Marek Fried a Attila Barta, která zvládla obě čtvrteční kvalifikace na druhém místě, připravila kolize posledního jmenovaného hodinu po půlnoci dubajského času, tedy zhruba v polovině čtyřiadvaceti­hodinovky, s jedním z německých pilotů.

„Před půl jednou ráno nasedl Atilla do našeho BMW s vyměněnými brzdovými kotouči, které nás dost trápily v první polovině závodu, dotankoval a vyrazil do další bitvy, v niž jsme plánovali útok na vedoucí tým naší třídy Kuepper Racing," líčil okamžiky před osudným momentem závodu ostravský pilot Petr Válek. „Jeho účinkování na dráze mělo však pro nás bohužel jen krátké trvání. Ve třetím kole při nájezdu na cílovou rovinku ve skupince jezdců totiž jeden z německých pilotů nečekaně zabrzdil a Atilla do něj zezadu narazil. Ten Němec se nám pak přišel omluvit, jenže to k opravě vozu nakonec nepomohlo," kroutil hlavou Válek.

Mechanici týmu K&K racing-Válek Autosport sice auto dokázali dát do pořádku tak, že během hodiny náraz připomínal jen bílý předek. „Jenže nenaskočil motor, protože nefungovaly trysky a do válců nešlo palivo. Kluci proto vyměnili řídící jednotku, ale ani to nepomohlo," vykládal Petr Válek stále roztřeseným hlasem.

„V boxu se zkoušelo všechno možné i nemožné, jenže čas neúprosně běžel a soupeři se vzdalovali a tak jsme se kolem páté hodiny ranní po poradě rozhodli dát všem volno. V tu chvíli pro nás letošní čtyřiadvaceti­hodinovka skončila a my věděli, že budeme třetí," doplnil Petr Válek s tím, že zpět do závodních kombinéz se společně Marcelem Kusínem, Markem Friedem a Attilou Bartou oblékli až krátce před sobotní čtrnáctou hodinou, aby došli si pro ceny.

V osmileté historii závodu Dubai 24H to bylo už počtvrté, kdy se tým K&K racing-Válek Autosport postavil na stupně vítězů, Ale na ten nejvyšší stupínek to zatím nevyšlo ani jednou. „Nevím, co dodat, mám z toho všeho rozpačité pocity. Jeli jsme čtyřiadvaceti­hodinový závod, který jsme nedojeli, přesto máme ceny za třetí příčku. Upřímně, na těch stupních jsem byl v sobotu jako za trest. Říká se sice, že se historie neptá, ale takhle jsem to nechtěl," dodal Petr Válek o den později.

Konečné pořadí Dunlop 24H Dubai 2013: 1. Black Falcon 1 (Mercedes SLS AMG GT3 – Al Qubaisi, Schneider, Bleekemolen, Edwards) 600 kol, 2. AF Corse SRL (Ferrari 458 Italia GT3 – Carvalho, Case, Cioci, Salo) 598 kol, 3. Craft Racing AMR (Aston Martin Vantage GT3 – Ju, Fuidži, O'Young, Mücke) 594 kol.

Pořadí třídy A4: Kuepper Racing (BMW E46 Coupe – Kuepper, Kroll, Kroll, Eggimann) 485 kol – celkově 36. místo, 2. LD Racing (BMW 130i – Vincenot, Bachelier, Havette, Havette) 444 kol – celkově 47. místo, 3. K&K racing-Válek Autosport (BMW 130i – Kusín, Válek, Fried, Barta) 200 kol – celkově 69. místo.

Poznámka: ve startovní listině se objevilo celkem 80 posádek.