Nové internetové stránky budou informovat o dění v interligovém týmu žen. „O Ostravě se právem říká, že to je město sportu. My jsme cítili, že v konkurenci takových klubů, jako je fotbalový Baník, hokejové Vítkovice nebo basketbalový klub NH Ostrava, musíme fanouška oslovit. Jsme mladý klub, který má jistě ambice, ale o fanouška musí bojovat. Spuštění internetových stránek bereme hlavně jako službu našim fanouškům, kteří už během prvních zápasů v Interlize prokázali, že o ženskou házenou mají zájem,“ poznamenal Adámek.

Klub ještě před Vánocemi vydá kolekci klubových suvenýrů (minidresy, klubové šály, magnetky atd.). „Merchandisingu se chceme v každém případě taky věnovat, i když samozřejmě víme, že se u nás bude jednat hlavně o propagaci ženské házené ve městě. Jsme realisté a víme, že na ní v první fázi určitě nevyděláme. Na druhé straně si myslíme, že spojení mezi fanouškem a klubem se musí systematicky budovat a je hrozně důležité. Proto počítáme ještě v této sezoně s několika akcemi pro naše fanoušky,“ řekl Adámek.

Ocenil vstřícný postoj města Ostravy, které se stalo hlavním partnerem klubu. Věří proto, že si ženská házená v silné konkurenci ostatních sportů najde v Ostravě pevné místo. „Ženský sport ve městě šel v této sezoně nahoru. Kromě nás hrají nejvyšší soutěž nově také fotbalistky Baníku, což nebereme jako konkurenci. Chtěli bychom určitě pohled na ženský sport zlepšit a dokázat, že pro diváky může být taky hodně zajímavý a atraktivní,“ dodal Adámek.