„Chceme zlepšovat služby pro naše zákazníky. Proto jsme přistoupili ke změnám v provozu klientských center. Tyto změny by měly pro naše nájemníky znamenat usnadnění komunikace při vyřizování záležitostí souvisejících s bydlením,“ upřesnil Petr Handl, ředitel vnějších vztahů realitní skupiny RPG Real Estate.

Na první pohled nejvýznamnější změnou je rozšíření hodin pro veřejnost. V minulosti mohli nájemníci navštěvovat klientská centra pouze od pondělí do čtvrtka, a to v omezených otevíracích hodinách. „V současnosti už mohou lidé chodit do klientských center od pondělka až do pátku. V pondělí a ve středu jsou centra otevřena od osmi do sedmnácti hodin, v úterý a ve čtvrtek od osmi do šestnácti hodin a v pátek od osmi do čtrnácti hodin,“ upřesnil Handl. Další významná změna se spočívá v univerzální obslužnosti. „Dříve museli nájemníci se svými požadavky kontaktovat pouze příslušného správce domovního fondu, do jehož péče spadali podle adresy svého bydliště. Nový systém práce jim nově umožňuje obrátit se na kteréhokoliv z obsluhujících pracovníků na přepážkách klientského centra,“ dodal Handl.

Zmíněné novinky v činnosti se už projevily v klientských centrech v Havířově, Karviné, Ostravě i v Porubě.