Konkrétně továrnou francouzské společnosti Rossignol Galvanik, která právě prošla kolaudací. Její linky provádějí na kovových částech galvanické pozinkování. Jen dílů pro posilovače brzd od škodovek po mercedesy zde pozinkují na dvanáct milionů kusů ročně. „Naše linky jsou však univerzální, takže pozinkováváme i další součástky jak pro automobilový průmysl, tak třeba pro oblast stavebnictví,“ vysvětlil obchodní manažer společnosti Marek Branny.

Továrna podle jeho dalších slov zaměstnala kolem třiceti lidí. I přes současnou krizi je zde práce poměrně dostatek. Situace se navíc zlepšuje.
„Chceme se do budoucna dále rozšířit. Přibýt by měla linka pro větší součástky, s ní bude potřeba i dalších zaměstnanců,“ sdělil Deníku šéf společnosti Pierre Rossignol, jenž je přes vzdálenou rodinu spřízněn se světoznámou společností vyrábějící lyže.