Retail parky se staly zavedenou součástí portfolia maloobchodních řetězců, obě nemovitosti se navíc nacházejí v zavedených retailových zónách s vysokou stabilitou nájemců a dlouhodobými pronájmy.

„Oba parky jsou ve svých spádových oblastech etablované a během pandemie neztratily svoji popularitu. Zákazníci mají v oblibě atraktivní mix značek, možnost pohodlného venkovního parkování a přímý přístup do obchodů,“ říká Vítězslav Doležal, ředitel v oddělení investic realitně-poradenské společnosti CBRE.

Podle jeho slov Nákupní park Haná Olomouc svou pozici do budoucna ještě více posílí, protože zde ve 2. čtvrtletí příštího roku plánuje otevřít provozovnu oblíbený potravinový řetězec Lidl, který umožní novému vlastníkovi dále pracovat s nabídkou značek.

Nákupní park Haná Olomouc disponuje pronajímatelnou plochou 19 200 m2. Na 70 procentech plochy se nacházejí prodejci nábytku a vybavení do domácnosti – jedná se o přední značky jako Möbelix, Siko, OKAY nábytek, Koberce BRENO nebo Jysk. Dalších 14 procent tvoří nabídka elektra (Electro World) a od příštího roku i potravinový řetězec Lidl (9 procent).

V Retail Parku Ostrava s celkovou pronajímatelnou plochou 10 300 m2 jsou zastoupeny značky z oblasti módy (33 procent), ze sektoru nábytku a vybavení domácnosti (32 procent), ale také prodejci sportovního vybavení (16 procent). V parku najdete oblíbené značky jako např. Sportisimo, Decathlon, drogerii DM, Sinsay nebo Super zoo. Oba parky jsou dobře dopravně dostupné a nabízejí množství parkovacích stání zdarma.