„Nábor nových pracovníků probíhá i nadále, a banka tak plní slib, který ohledně zaměstnanosti loni dala. Centrum zákaznických služeb slouží klientům společností GE Money,“ uvedl mediální zástupce firmy Mikuláš Duda. Hlavním úkolem centra je příjem klientských dotazů a jejich vyřizování. Do konce roku by se mohl počet zaměstnanců zvýšit o dalších zhruba pět desítek.

„První rok našeho zákaznického centra byl velice úspěšný. Budeme rozšiřovat služby centra i nadále,“ uvedla Magdaléna Wavle, ředitelka zmíněného Centra zákaznických služeb v Ostravě-Hrabové. Podle ní zaměstnanci centra každý den vyřídí přes šest tisícovek telefonátů.

Přes osmdesát procent zaměstnanců centra GE Money tvoří ženy. Průměrný věk zaměstnance je šestadvacet let. Více než polovina pracovníků centra je z Ostravy, další jsou z okolních měst, jako například z Frýdku-Místku, Havířova, Karviné nebo Nového Jičína. Při obsazování volných pozic společnost GE Money Bank spolupracuje s Úřadem práce v Ostravě. V současnosti hledá zákaznické centrum nové pracovníky na pozice asistenta zákaznických služeb, telefonního bankéře, trenéra prodejních dovedností i manažera provozu.