Čtyři desítky stevardů a stevardek, strojvedoucích, dispečerů, ale i pokladních a operátorů či operátorek call centra, kteří prošli náročným výběrovým řízením, už přijala společnost Leo Express.

Tato česká železniční společnost se připravuje na provozování osobní vlakové dopravy. Na trati Praha − Pardubice − Olomouc − Ostrava − Bohumín začne jezdit svými vlaky už od letošního prosince.

„Velký zájem o práci v naší společnosti nás potěšil, je vidět, že mnoho lidí věří v budoucnost tohoto projektu. Jen za první měsíc od začátku dubna, kdy jsme zahájili hromadný nábor, se nám přihlásilo více než osm set uchazečů. Členové našich vlakových posádek prošli několikakolovým výběrem. V Ostravě a v Praze jsme si otestovali například schopnosti uchazečů řešit zátěžové situace, jejich prezentační dovednosti, to, do jaké míry dokážou spolupracovat v týmu, nebo jejich umění jednat s klienty," popsal průběh náročného výběrového řízení provozní ředitel společnosti Jan Paroubek.

Majitel společnosti Leoš Novotný doplnil, že ani u tak specifické profese, jako jsou strojvedoucí, neměl Leo Express problémy s tím získat kvalitní a zkušené profesionály. „Ze začátku jsme měli trochu obavy, ale nakonec se nám přihlásilo několikanásobně víc uchazečů, než je naše potřeba. Láká je obzvláště možnost být u zrodu nového projektu a práce s novou, moderní technikou. Novým zaměstnancům se také zamlouvá naše vize toho, že budeme představovat štiku na trhu, která přichází s nejrůznějšími inovacemi," doplnil Leoš Novotný.

V následujících týdnech vyhlásí Leo Express další vlnu náboru členů svých vlakových posádek. Celkový počet členů vlakových posádek a dalších pracovníků nezbytných pro rozjezd vlakové dopravy společnosti Leo Express přesáhne na konci roku 2012 stovku.

Přečtěte si také: Ovládáte plynně němčinu? Siemens v Ostravě dělá nábor