Od poloviny ledna mohou vyřizovat své požadavky v innogy zákaznickém centru budoucnosti.
„Jedná se o pilotní projekt zákaznického centra v souladu s nejnovějšími trendy. Našim zákazníkům nabídneme ještě efektivnější a komfortnější komunikaci při jejich kontaktu s dodavatelem energií,“ uvedl Lukáš Roubíček, jednatel společnosti innogy Zákaznické služby.


Slavnostní otevření se uskutečnilo poslední lednový den a zúčastnili se ho kromě zástupců společnosti například ideolog prostoru zákaznického centra Marián Gečevský a starostka obvodu Moravská Ostrava a Přívoz Petra Bernfeldová.
„Nezměnili jsme jen interiér pobočky, nová je především filozofie prodeje a přístupu k našim zákazníkům,“ řekla ředitelka zákaznických center Dana Hořejší.
Prostory centra jsou nově rozčleněny do zón, každá slouží specifickým prodejním či obslužným záměrům.
V nových prostorách zákazníci innogy vyřídí veškeré záležitosti spojené s odběrem zemního plynu a elektrické energie. Mohou zde využít unikátní službu Monitorig spotřeby, službu pronájmu detektoru jedovatého oxidu uhelnatého a kouře či LED žárovek.
Zákaznické centrum innogy je otevřeno od pondělí do čtvrtku od 8 do 18 hodin a v pátek od 8 do 16 hodin. Ostravským zákazníkům je k dispozici také centrum innogy v Ostravě-Porubě.

