„Ostravar je na českém pivním trhu výjimečný hned v několika ohledech. Je to pivo se silnými místními kořeny a specifickou chutí ušitou na míru lidem z tohoto regionu. Naše pivo navíc stále vaříme podle původní receptury v otevřených kádích spilky, aby tak získalo bohatší chuť a vůni. A v neposlední řadě stojí za zmínku, že většinu Ostravaru konzumenti vypijí v točené podobě v restauracích a hospodách," vysvětlila manažerka značky Ostravar Zuzana Cieciotková.

Nejen zájem o čepovaný Ostravar přivedl ale podle ní ostravské pivovarníky k myšlence vytvořit zcela nový koncept typické ostravské hospody. Byly to i požadavky zákazníků, které se neustále vyvíjejí a jejichž vnímání standardu se v posledních letech v mnoha směrech výrazně proměnilo.

„Kromě skvěle ošetřeného tankového piva nabídne koncept Ostravarna svým návštěvníkům jednoduchou a kvalitní gastronomii a jednotný, stylový interiér. To, že pivo a ostravskost zde dominuje, bude patrné na první pohled. Ale nechte se překvapit," dodala Zuzana Cieciotková.

Na vývoji nového konceptu začal ostravský pivovar pracovat na podzim roku 2014. Při vývoji využil projekční tým bohatých zkušeností kolegů ze skupiny Pivovary Staropramen, která provozuje úspěšnou síť franšízových restaurací Potrefená husa.