Vyrostl pod vrcholky Beskyd a neodmyslitelně patří k našemu regionu. Za více než čtyřicet let své existence už si nošovický pivovar Radegast našel velmi početnou základnu věrných pivařů, kteří holdují této značce zlatavého moku. V letošním roce chce své jméno mezi lidmi ještě výrazněji posílit.

„Poptávka po Radegastu roste, čehož chceme využít a posílit jeho postavení na tuzemském trhu. Pro letošní rok plánujeme růst prodeje o zhruba deset procent ve srovnání s loňskem. Kvůli posílení značky jsme modernizovali logo a zdvojnásobili investice na marketingovou kampaň," konstatoval marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje Grant McKenzie.

Radegast si podle něj dlouhodobě udržuje pozici nejoblíbenějšího piva na Moravě a ve Slezsku. Jeho dvanáctistupňový ležák je druhým nejprodávanějším pivem svého druhu u nás.

Rozšířit jméno piva z Nošovic do celé republiky má například partnerství s hokejovou extraligou uzavřené až do roku 2018 nebo třeba spolupráce s hudebními festivaly Colours of Ostrava a Masters of Rock či s kapelou Kabát. V plánech pro letošní rok je i prosazení piva Radegast do dalších pěti set hospod v celé republice.

Zajímavým projektem pivovaru z Nošovic je pak i vytvoření nových hokejových hospod, kterých by se na podzim se startem dalšího ročníku extraligy mělo otevřít hned šestatřicet napříč Českou republikou.

„Tyto hospody vzniknou v hokejových městech, někde jich bude i více najednou, v Ostravě by to třeba měly být asi tři podniky. Čepovat se v nich bude do skla spojeného s domácím hokejovým týmem, chybět samozřejmě nebudou ani projekce zápasů," upřesnil manažer značky Radegast Karel Kraus.