Kraj společnost založil před šesti lety, aby koordinovala destinační management regionu a realizovala marketingové aktivity v oblastí lokálního cestovního ruchu. MS Tourism stojí například za kampaní Máme světový kraj či projektem Technotrasa.

Úkolem Petra Koudely bude znovu nastartovat turismus po koronavirové pandemii. „Cestovní ruch nyní potřebuje víc než kdy jindy nové impulsy a pevně věřím, že Petr Koudela jedním takovým bude. Jsem přesvědčen, že tak jako se mu a jeho týmu podařilo udělat z DOV nejnavštěvovanější místo v regionu, podaří se mu zvýšit i atraktivnost a návštěvnost celého našeho kraje,“ řekl náměstek hejtmana pro cestovní ruch a regionální rozvoj Jan Krkoška.

Sám Koudela, který tímto končí ve funkci šéfa DOV, to považuje za zajímavý posun ve své kariéře. Jeho úkolem bude rozvíjet aktivity související s cestovním ruchem, zvyšování navazujících služeb a propagace kraje u nás, ale zejména v zahraničí. „Chci naplno využít synergií a spolupráce s jednotlivými destinacemi, atraktivitami či událostmi v regionu,“ plánuje Koudela.