VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Tuzemští zákazníci? Jsou nároční a sebevědomí

Ostrava- Tuzemští zákazníci telekomunikačních firem jsou už sebevědomí a nároční. Tvrdí to šéf společnosti Telefónica O2 Czech Republic Luis Antonio Malvido.

1.10.2010
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK/Martin Divíšek

„Telekomunikační trh v ČR už je vyzrálý. V minulých letech prošel velmi bouřlivým vývojem prakticky ve všech rovinách – technologické, cenové i v potřebách zákazníků. Ti dnes už přesně vědí, co chtějí a kolik jsou za to ochotni zaplatit. Umějí si vybrat, jsou sebevědomí a nároční. Dlouhodobé technologické inovace, zlepšování kvality služeb a snižování cen už neberou jako vstřícnost, ale samozřejmost,“ uvedl Malvido.

Telefónica O2 podle něj samozřejmě počítá s tím, že bude na trh přinášet stále nové inovace. „V současnosti například kompletně inovujeme skoro celou stávající mobilní síť GSM a rychlým tempem rozšiřujeme pokrytí 3G signálem a rychlými datovými přenosy. Co se týká našich obchodních cílů, chceme samozřejmě i nadále udržet svoji pozici jedničky na trhu a expandovat dále. Velký potenciál mají zejména datové služby – jak mobilní, tak fixní,“ uvedl Malvido.

Řadu novinek podle něj chystá společnost ještě pro tento rok. Finišuje například zdokonalování mobilní sítě. Jedná se vlastně o kompletní výměnu stávající technologie za novou. „Bude to znamenat lepší dosah hlasových a datových služeb – signál se bude šířit dále a lépe, zákazníci se dočkají kvalitnějších hlasových hovorů a zrychlení datových služeb. Hlavním přínosem budou ale lepší datové přenosy. V některých místech jsme ale zaznamenali horší kvalitu signálu, někdy dokonce i krátkodobé výpadky. Při řešení případných problémů, které dočasně zhoršená kvalita signálu mohla způsobit, budeme samozřejmě pomáhat. Po dokončení modernizace ale budou naši zákazníci moci používat zcela novou, nejmodernější síť v ČR,“ objasnil Malvido.

Síť třetí generace zákazníkům umožňuje okamžitý přístup k internetu a kvalitní datové přenosy s rychlostí až 3,6 MB/s. Jen v letošním roce bylo touto moderní sítí pokryto dvaačtyřicet měst a jejich okolí.

Autor: Břetislav Lapisz

1.10.2010 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto. Dopravní nehoda v Klimkovicích.

Klimkovice bojují s kamiony

Sledování výsledků parlamentních voleb ve štábu ANO, 21. října v Praze. Ivo Vondrák
2 29

Králem voleb v kraji je Ivo Vondrák. Nemám ambici být ministrem, řekl Deníku

Andrea Babišová z Bohumína: Největší radost z podoby jmen měl šéf marketingu ANO

/ROZHOVOR/ Kandidovala za hnutí ANO na osmém místě. Stala se nejúspěšnější kandidátkou své strany v okrese. 

SPD: Za úspěch v regionu vděčíme i zkušenostem s islamizací Havířova

/ROZHOVOR, FOTOGALERIE/ Moravskoslezský kraj byl s 13,87 procenty všech hlasů pro SPD nejúspěšnějším volebním regionem v ČR.

ČSSD: Nikde nikdo, ani slovo... ODS: Dnes není důvod plakat!

/OHLÉDNUTÍ ZA VOLBAMI/ Sokolská třída v centru Ostravy. Obvyklé místo volebních štábů dvou stran z opačného politického spektra nemůže naskýtat v sobotu v podvečer odlišnější pohled. Zatímco u občanských demokratů panuje rušno i vstřícnost, sociální demokraté mají v oknech tmu, zamčeno a telefony neberou.  

OHLÉDNUTÍ DENÍKU: Zajímavosti a čísla z voleb v kraji

Hnutí ANO není jediné, kdo sklidil v letošních volbách u voličů v kraji výrazný úspěch, slaví i druhé SPD Tomia Okamury. Podívejte se s námi, jaké další zajímavé postřehy redaktoři Deníku v letošních volbám zaznamenali.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení