Fungující strategický plán nevytvoříte jen tak sami přes noc. Důležité je stanovit si přesně požadavky a jasně vyjádřit, jaké výsledky očekáváte.
Prodejní strategie by měla mít svůj konkrétní účel a cíl, který byste neměli přestat sledovat. Kromě mnoha průzkumů a rešerší je nezbytné podrobně zmapovat přímou i nepřímou konkurenci a její marketingové internetové aktivity.
Stejně tak potřebné je definovat uživatelskou skupinu, na níž hodláte cílit. Podle výsledků všech těchto analýz doporučí specialisté vhodné nástroje, techniky a postupy, které povedou k účinné propagaci vaší značky na internetu. Na počátku každé marketingové aktivity stojí pečlivě zpracovaná webová analýza a na ní postavená digitální strategie.
Rádi byste svou značku propagovali na internetu jinak než doposud?
Konference Shopexpo vám 4. a 5. června v ostravském Gongu nabídne několik inspirativních přednášek a workshopů právě na téma digitálních strategií a webové analytiky.
Z Kanady přijede Kristina Mausser (Kina Olé), expertka na digitální strategie, která se podílela na tvorbě strategických plánů mnoha velkých zahraničních firem.
Také přednáška jedné ze špiček polské e-commerce Justyny Skorupské (SymCore) bude určitě stát za to. Do tajů webové analytiky nakouknete v přednášce Vojtěcha Mikuly (agentura H1) a prakticky si některé poznatky vyzkoušíte na workshopech Jakuba Drahokoupila (agentura H1), nebo Jana Tichého (Medio Interactive).
Už máte svou Shoexpo vstupenku? Přijeďte a seznamte se s lidmi, jejichž zkušenosti vám pomohou ve vašem vlastním podnikání na internetu.
Více na webových stránkách: shopexpo.cz
Při koupi vstupenky použijte heslo "deník" a získejte slevu 30 %.