Vzor mnoha tuzemských manažerů má na konferenci vyprávět příběh značky Baťa. „Cílem je upozornit, navíc za účasti tak výrazné podnikatelské celebrity, že Moravskoslezský kraj za poslední zhruba tři roky významně změnil své postavení v rámci České republiky i střední Evropy. I na to, že má silné značky a vlastní marketingovou strategii pro další rozvoj,“ upřesnil náměstek hejtmana Moravskoslezského kraje pro ekonomický rozvoj Pavel Drobil.

Podle něj loňský marketingový výzkum ukázal, že je image regionu stále ještě příliš postavena na minulosti, na tradičních představách o Ostravsku jako o chudém území, kde žijí horníci a hutníci. „Situace už je viditelně jiná, teď o tom musíme postupně dát vědět světu,“ dodal náměstek Drobil. Podle ředitelky Agentury pro regionální rozvoj Pavly Břuskové má konference za přítomnosti Bati také ukázat důležitost a význam silných regionálních značek.