Tu musí mít i v případě, že nejsou místní a šli na koupaliště pouze jednou. Podle náměstkyně primátora Simony Bierhausové (ANO 2011) se už jedná o změně. Kartu by mohla nahradit ODISka.

„Stížnost na zmíněný systém jsem slyšela od více lidí. Zejména když je někdo v Opavě na návštěvě, zdá se mi nesmyslné, aby si pořizoval kartu. I pro pravidelné návštěvníky je nevýhodné, že platí pouze jednu sezónu," říká zastupitelka Pavla Brady, která stížnosti tlumočila na mimořádném zasedání představitelů města.

Úskalí systému učebnicově popisuje zkušenost Karolíny Hejdukové.

„Na koupališti jsme zatím byli v páru dvakrát. Cena mi připadá přiměřená, ovšem s připočtením pětadvaceti korun za kartu už neodpovídá tomu, co areál nabízí. Nicméně poprvé jsme chtěli uplatnit tříhodinové vstupné. Po zaplacení plného se nám přeplatek připsal na kartu. Tu jsme ale neměli u druhé návštěvy u sebe, takže jsme ji museli kupovat znovu," komentuje Hejduková.

Problémem se zabývá náměstkyně primátora Simona Bierhausová. „Jednáme s ředitelem technických služeb o tom, že by tuto kartu nahradila ODIS karta. Stejný systém by začal fungovat i v případě městských lázní. Změna by mohla nastat už příští rok," dodala Bierhausová.