VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Motoristy začala lákat další pojišťovna, nabízí jim dvacetiprocentní slevu

OSTRAVA - Razantní marketingový krok. Tak hodnotí někteří odborníci nabídku Direct Pojišťovny.

12.9.2007
SDÍLEJ:

Havarované BMW na Strakonické třídě.Foto: Petr Lundák

Dvacetiprocentní slevu ve srovnání s cenou, kterou platí v současnosti, nabízí od počátku tohoto týdne motoristům pojišťovna Direct. Podle mluvčího Tomáše Zavorala se nabídka vztahuje na pojištění odpovědnosti z provozu vozidla, i na havarijní pojištění a potrvá až do konce letošního roku.

Zmíněná pojišťovna vstoupila na tuzemský trh v polovině letošního května s nabídkou přímého prodeje pojištění motorových vozidel. „Začali jsme s povinným ručením, v srpnu 2007 jsme nabídku doplnili o havarijní pojištění. V současnosti už nabízíme kompletní výběr produktů pro motoristy. Využíváme přitom výhradně formu přímého prodeje. Zájemci si mohou v tuto chvíli sjednat pojištění přes telefon, v nejbližších týdnech bude rozšířena možnost také o internet. Model přímého prodeje je založen na přímé komunikaci s klientem a úspoře nákladů za zprostředkovatele. To nám pak umožňuje nabídnout motoristům podmínky, díky kterým mohou na pojistném ušetřit až tisíce korun ročně,“ uvedl Zavoral.

Podle něj pojišťovna už překročila plány, které si pro letošní rok určila. „Letos se bavíme o tisícovkách uzavřených pojistných smluv. Naše plány pro rok 2008 už počítají řádově s desítkami tisíc smluv. Moravskoslezský kraj se podílí na celkovém počtu klientů zhruba deseti procenty,“ dodal mluvčí pojišťovny. Jejím jediným akcionářem je nizozemská společnost Global Direct Insurance Investments B.V.

Mluvčí Generali Pojišťovny Mario Böhme na dotaz upřesnil, že tato společnost má na trhu s pojištěním odpovědnosti z provozu vozidel v tuzemsku zhruba 6,5procentní podíl, na pojištění havarijním téměř 6procentní podíl.

„Neděláme žádné hurá akce, ale sázíme na transparentní nabídku. To se nám osvědčilo. Kromě standardní nabídky například nabízíme snížené sazby motoristům, kteří bydlí v obcích do třiceti tisíc obyvatel,“ dodal mluvčí Generali.

Podle mluvčí České pojišťovny Dagmar Koutské se klienti při výběru ústavu rozhodují například podle škály nabízených služeb a finanční stability. Velký vliv hraje podle mluvčí také dobré jméno společnosti.

12.9.2007 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Pavel Pišťák
13

Když jdou karty, to klidně čůráte i do lahvičky, říká mariášový matador

Tunel dlouhý přibližně 1,2 kilometru by měl vést pod touto částí Bohumínské ulice. Ulevit má lokalitě od tranzitní dopravy a vrátit Slezské Ostravě historické centrum.
7 6

Ostrava chce předejít dopravnímu kolapsu. Postaví tunely

Premiérová seznamka pro seniory se v kině vydařila

Je všední prosincový den, krátce po poledni. Z promítacího sálu ostravského Minikina vycházejí diváci do sousední kavárny a usedají k malému občerstvení.

KOOPERATIVA NBL: Opava - Ostrava 111:78

Zaplněné tribuny opavské víceúčelové haly v sobotu večer přihlížely ostře sledovanému derby Kooperativy NBL. Domácí totiž narazili na regionálního rivala z Ostravy. Utkání bylo vyrovnané do třetí čtvrtky, kdy se Opavané ve skóre trhli a poslední desetiminutovka se dohrávala už jen z povinnosti. Opava nakonec zvítězila 111:78.

Pět hasičských vozů vyjelo k požáru bytu v Hrabůvce

Zdánlivě hodně rušno bylo v sobotu v odpoledních hodinách v Ostravě-Hrabůvce nedaleko hotelového domu Hlubina. Hasiči dostali hlášení o požáru bytu. Na místo vyrazilo celkem pět vozů.

V Tramvaji rozbil lahví cestujícímu hlavu a pak se sám přihlásil na polici

Pátrání policistů po dalším agresorovi z ostravské MHD nemělo dlouhého trvání.

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT