Záleží na tom, jaké bude počasí. Zatím pokračují podle harmonogramu dobře, takže na konci listopadu by měla být zastávka zprovozněna. V provozu by měla být od 9. prosince, kdy začne platit nový jízdní řád,“ uvedl náměstek ředitele odboru osobní dopravy a přepravy Českých drah pro Moravskoslezský kraj Miroslav Klich.

Dokončení elektrifikace tratě v úseku mezi ostravským hlavním nádražím a stanicí v Ostravě–Kunčicích a zprovoznění nové zastávky Ostrava–centrum u Stodolní ulice by měli ocenit zejména cestující, kteří jezdí do krajské metropole vlakem z Havířova. Jejich cestování by se mělo po spuštění elektrické tratě výrazně zkrátit. „Počítáme i s novými soupravami CityElefant, které tam budou jezdit. Hodně spoléháme na přímé spojení z Havířova do centra Ostravy za třináct čtrnáct minut,“ dodal Klich.

A jaký mají názor na stavbu nové zastávky naši čtenáři, kteří mohli hlasovat na našich webových stránkách? Téměř sedmdesát procent hlasujících si myslí, že město ji vůbec nepotřebuje a že se jedná o vyhazování peněz. Sedmnáct procent si naopak myslí, že Ostravě tato železniční zastávka chyběla. Dalších dvanáct procent čtenářů je přesvědčeno, že zástavka na Stodolní je sice dobrá, ale klidně by se nez ní obešli.