Dodavatel přitom vyhloubil příkopy a asfaltovou drť navezl a upěchoval přímo na hlínu. Krajnice se tváří jako zpevněné rozšíření silnice. Do té doby, než na ni vjede auto. V pondělí ráno, ještě v zastavěném úseku, se pod vozidlem MAN s vlečkou naplněnou kamením urvala krajnice a auto se převrátilo. Podle muže, jehož místní nazývají pan Šaman, pracovníka firmy Colas, jež měla zřejmě nad prácemi dohled, byla vina na šoférovi.

„Upadl kvůli tomu, že je debil a jel jak prase,“ vyjadřoval se k havárii náklaďáku Šaman. „On jel pomalu, ale uhýbal transitu,“ oponovala, žena bydlící naproti. Šaman tvrdil, že úpravu silnice provedli kvůli novým normám a že je v pořádku. „Já vím, že to není zhutněné, ale krajnice neslouží k jízdě, pouze k odstavení vozidla,“ argumentoval Šaman.

K tomu, proč úsek neoznačuje značka, která by upozorňovala na nezpevněnou krajnici, se nevyjádřil. Manažer projektu dálnice D 47 v daném úseku Milan Kňažko tvrdil, že silnice je ve výstavbě. Jako stavba označená není, neboť označení na začátku stavby úseku dálnice 47/05 a následná stavba 47/06 prý se vztahuje i na tuto silnici. Jak to má poznat řidič, který tudy jede, nevysvětlil. „Kdybychom měli označit všechny úseky, museli bychom umístit tisíc cedulí,“ řekl. K možnému umístění značky upozorňující na nezpevněnou krajnici se rovněž nevyjádřil.