Vybírání parkovného před ostravskou prodejnou bylo podle Tomáše Hanzlíka z reklamního oddělení Bauhausu přesto krokem, kterému se společnost dlouho bránila.
„Naše prodejny poskytují svým zákazníkům u většiny našich specializovaných center neplacené parkování. Pouze v ojedinělých případech jsme byli nuceni regulovat počet a dobu parkování na našich parkovištích. V Ostravě jsme v poslední době zůstali zřejmě jediným parkovištěm v blízkosti centra města, které bylo neplacené. Mnoho řidičů na něm dlouhé hodiny parkovalo, i když nebyli zákazníky naší prodejny. Až po mnoha stížnostech našich zákazníků, kteří nemohli zaparkovat, aby nakoupili a také svůj nákup pohodlně naložili a odvezli, jsme sáhli k tomuto opatření. Placené parkování na našem parkovišti nám ale nedělá žádnou radost a už vůbec to neděláme pro zisk,“ odpověděl na dotaz Hanzlík.
Podle něj se zavedení parkovného pro řidiče, kteří parkují před ostravským Bauhausem déle než hodinu, osvědčilo. Volných míst už je dostatek. „Zákazníkům šedesát minut bezplatného stání k pohodlnému nákupu stačí. Ti, co před prodejnou jen bezplatně stáli dlouhé hodiny, už k nám parkovat nejezdí. Přesto bychom se v budoucnu rádi vrátili k původnímu modelu neplaceného parkování,“ dodal Hanzlík.