„České dráhy rozšířily svůj informační systém výluk o mimořádné a nepředvídatelné situace. Výhodou nového systému pro cestující bude, že informace o mimořádných událostech se na webu ČD objevují mnohem rychleji než v minulosti,“ uvedl Petr Pošta z Českých drah.
České dráhy spustily informační systém o plánovaných výlukách před více než dvěma lety. Loni v květnu jej rozšířily o možnost automatického rozesílání e-mailů uživatelům, kteří se registrují na stránkách www.cd.cz. „Od minulého týdne nově poskytujeme také aktuální informace o nepředvídatelných událostech, které mívají nemalý vliv na cestovní komfort našich cestujících. Povedlo se nám výrazně zkrátit dobu mezi vznikem mimořádné události a jejím publikováním na webu Českých drah na naprosté minimum. V současnosti k tomu potřebujeme jen čtvrt až půl hodiny. Tato doba je přitom potřebná k ověření a zpracování prvotních informací,“ upřesnil Roman Menc z Oddělení marketingového servisu ČD.