Motorshow se konala v prostoru startu a cíle motocyklových závodů. Jakoby na objednávku organizátorů se dopoledne umoudřilo počasí, což se projevilo v poměrně vysoké návštěvnosti.

Hlavním programem celodenní akce byl Fichtl Cup. Pořadatelé jej pojali jako první ročník s přáním, aby se každoročně opakoval. Dopoledne se jely dvě rozjížďky, ze kterých postoupili finalisté. Jezdci na strojích o kubatuře kolem 50 ccm museli na trati zvládat dlouhou rovinku, kde ze strojů doslova ždímali vše, co písty snesly. Po sprintu museli rozdýchat stoupání a kus právě terénní vložky, vystřižené z klasického motokrosu.

Přestože všichni soutěžící pojali závod téměř recesně a velmi sportovně, přípravu vzali naprosto profesionálně. To se potvrdilo v malém počtu odstoupivších strojů. Naopak bojovnost jezdců dokazovala celá řada neuvěřitelných kousků, především smyků a často i pádů. Mezi převážně mladými borci se soutěže účastnil také jeden jezdec, kterému už bylo jednasedmdesát let.

Na nejlepší závodníky čekaly věnce a netradiční poháry vyrobené z náhradních součástek strojů, které už dosloužily.

Vedle hlavní soutěže se mohli diváci pobavit při zajímavých exhibicích jezdců s rychlými rádiem řízenými modely aut, pilotů motokár a skupiny kaskadérů na motocyklech. Ti předvedli sérii krkolomných kousků.