Marie Henselová se v oboru pohybuje už zhruba dvě desetiletí. Míní, že se sice za tu dobu změnilo už mnoho věcí, ale pořád platí staré a prověřené pravidlo, že spokojený zákazník je tou nejlepší referencí.
„Tady v Porubě jsme začali restauraci provozovat loni počátkem března. Začátky nebyly vůbec jednoduché. Dříve tady bylo asijské bistro. Hodně práce nás čekalo s úpravami v kuchyni,“ vysvětluje sympatická žena.
Ta je nejen provozovatelkou, ale občas i kuchařkou, či zastává další úkoly. „Jsme tady jen tři, kuchař, číšník a já. Třeba přes poledne, když lidé chodí na meníčka a je tu plno, si na nedostatek práce určitě stěžovat nemůžeme. Obdobné to bývá při různých speciálních akcích, jako jsou třeba různé oslavy, svatby, karaoke a další,“ říká provozovatelka Restaurantu Fitt.
Dodává, že na jídelním lístku je zhruba padesát jídel, mezi nimi jsou kromě dvou druhů meníček i bezmasé pokrmy. „Dobrá kuchyně je určitě základ. Pivo u nás čepujeme dvanáctku Ostravar a Granát. Bohatá je i nabídka vín,“ pokračuje Henselová. I přesto, že se v posledním zhruba tři čtvrtě roce projevuje po celém světě ekonomická krize, žádný úbytek návštěvníků nepociťuje. „Když jsou zákazníci spokojeni, tak je velká šance, že se k nám vrátí. Chodí k nám ale nejen stálí zákazníci, ale někteří lidé k nám přijedou posedět i přesto, že bydlí na druhém konci města,“ říká provozovatelka „nejoblíbenější hospůdky roku“.
Jakou specialitu by návštěvníkům doporučila? „Náš kuchař je hodně šikovný a vaří dobře. Lidé si hodně objednávají naši specialitu, bramborový placek. Ten je plněný chutnou směsí. Na tuto specialitu máme u nás dokonce dva recepty. Když si zákazníci vyberou placek podle receptu našeho kuchaře, mohou se těšit na pochoutku s vepřovým masem. Já sama dávám do placku raději kuřecí maso. Chutnají ale oba,“ dodává s úsměvem Marie Henselová.