Kampaň bude probíhat od ledna do května následujícího roku. „Tato aktivita zapadá do dlouhodobé koncepce, kterou město na jedné straně vytváří dobré podmínky pro příchod zahraničních investorů, a ti na druhé straně vytvářejí kvalitní pracovní příležitosti především pro mladé obyvatele města,“ uvedl primátor Ostravy Petr Kajnar s tím, že znalost cizích jazyků je jednou z důležitých podmínek pro získání kvalitní práce.

Připomněl, že v Ostravě funguje několik významných zahraničních společností, u kterých je znalost jazyků důležitá, jako je Tieto Czech Republic či Dalkia.

Součástí kampaně bude spuštění internetového portálu www.ucsejazyky.cz, na kterém od ledna najdou všichni zájemci informace o možnosti výuky jazyků na všech ostravských školách, a lidé si jeho prostřednictvím budou moci i zasoutěžit, třeba o jazykové kurzy v zahraničí.

Kampaň budou provázet i reklamní spoty v kinech nebo promotion akce přímo na ostravských školách. Město Ostravu přijde na zhruba dva miliony korun.