„Z původních dvou pěších zón uprostřed centra vznikla nyní jen jedna, která povede od IKEA až k hypermarketu Albert a bude plynule pokračovat severní částí Avionu až ke vchodu z ulice Výškovické a zpět k IKEA," uvedla ředitelka Avion Shopping Parku, Kateřina Ježková.

Rekonstrukce největšího nákupního centra na Moravě přestěhovala například i značku Reserved do dvojnásobně větší prodejny. „Zaměřili jsme se rovněž na klasickou módu a podstatně rozšiřujeme také módu pro muže. Do Avionu se vrací například značka Pierre Cardin, nově zde otevře prodejnu firma Luggi a pobočka Pietro Filipi se dočká dvojnásobného rozšíření," sdělila Ježková.

Zhruba miliardu korun do projektu Nový Avion investovala společnost Inter IKEA Centre. Rok a půl se na intenzivních stavebních pracích denně podílelo až dvě stě pracovníků dodavatelských firem. Obchodní dům IKEA od září přizpůsobí otevírací dobu požadavkům nakupujících. „V současnosti je otevírací doba od desíti do desíti. Nově budeme otevírat a zavírat o hodinu dříve," uvedl manažer vztahů se zákazníky společnosti Ikea, Radek Pazour. Společnost tak reaguje na průzkumy, které ukázaly, že lidé rádi vyrážejí na nákupy ráno.

Tereza Pintérová