Do Open Callu, který byl otevřen pro studenty středních, vyšších odborných a vysokých uměleckých škol, stejně jako pro freelancery v oboru grafického designu, se přihlásilo celkem 26 prací. Odborná porota vybírala z široké škály návrhů, které zaujaly svou originalitou a inovativním přístupem.
Nový vizuální styl, který se bude prolínat veškerou komunikací a propagačními materiály divadla, pracuje s písmeny DLO, které vytvářejí motiv smajlíka. Tento prvek se pak může proměňovat do různých emocí a tvoří tak hravý element celého grafického designu. Jedním z klíčových aspektů nového vizuálu je také práce s barvami, které odlišují jednotlivé věkové skupiny diváků. Každá věková kategorie má svůj vlastní barevný kód, který pomáhá lepší orientaci v programu a nabídkách divadla. Program pro nejmenší bude označen růžovou barvou, představení pro předškoláky žlutou, pro školáky červenou a pro teenagery modro-zelenou.
V posledních několika sezónách divadlo pracovalo s logem, které odkazovalo k jeho historii. V minulém roce totiž Divadlo loutek Ostrava oslavilo 70 let od svého založení. V jubilejním roce se vystřídalo také vedení divadla a nová vizuální identita by tak měla být symbolickým nastartováním nové etapy. „Jsme nadšeni, že můžeme představit nový vizuální styl, který nejen osloví naše diváky, ale také přinese svěží a moderní vzhled do naší vizuální identity,“ říká ředitelka Divadla loutek Ostrava Alena Punčochářová. „Martina Pinkava odvedla skvělou práci a její návrh přesně odráží dynamiku a pestrost naší tvorby.“
Nový vizuální styl bude veřejnosti poprvé představen na začátku nové divadelní sezóny, kdy se postupně objeví na plakátech, propagačních materiálech, webových stránkách a dalších komunikačních kanálech Divadla loutek Ostrava.